پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در مقابل تولید، مانع‌تراشی کرد، زیرا دستاور این اتفاق، خسارت به اقتصاد کشور است و منافع مردم نیز پایمال می‌شود.
شعار سال: عزت‌الله اکبری تالارپشتی با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» و اقدام‌هایی که باید همسو با افزایش هرچه بیشتر تولید و ایجاد ارزش افزوده انجام شود، گفت: در جنگ اقتصادی بی‌رحمانه، تولید خط مقدم است و باید در همه حوزه‌ها و نقاط کشور به‌ویژه کانون‌هایی که توجیه اقتصادی دارند مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه مانع‌زدایی‌ها گام بلندی برداشته شود، افزود: نباید در مقابل تولید، مانع‌تراشی کرد، زیرا دستاور این اتفاق، خسارت به اقتصاد کشور است و منافع مردم نیز پایمال می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: دولت موانع تولید را احصا و به مجلس شورای اسلامی برای مانع‌زدایی‌ها اعلام کند، هرچند مجلس نیز در این باره فعالیت خود را آغاز کرده تا شاهد باز کردن گره‌های قانونی همسو با تسهیل تولید باشیم.

اکبری تالارپشتی گفت: با حمایت و استفاده از سرمایه انسانی متخصص و جذب سرمایه بخش‌خصوصی و با تعریف پروژه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، ارزش افزوده‌ای، تجاری و... می‌توان چرخ اقتصاد کشور را به بهترین شکل ممکن به حرکت در آورد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۵۴۲۰، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
مگه هنوزم سری برای منافع ملی درد میگیرد و دلی برایشش می تپت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین