پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
ایراد از تو نیست آقای میهمان پرست. تو حق داری بعنوان یک شهروند نامزد انتخابات شوی. ایراد از حوزه شهروندی است که شنونده هر صحبتی می‌شوند. واقعا تو از بورس چقدر می‌فهمی جناب مهمان پرست؟ اگر پنج سوال ابتدایی در خصوص بورس از شما بپرسند، می‌توانی پاسخگو باشی؟ پس برای خودت هم که شده، وارد حوزه‌های تخصصی نشو و سکوت کن. برخی از کارشناسان درباره شما اینگونه تصور می‌کنند که بیشتر شبیه نامزد نمایشی برای نشان دادن خودت و کنار رفتن به نفع دیگری هستی! خیلی دوست داریم بشکل بی طرف شنونده نظراتت باشیم. فضای رسانه‌ای ما برای شما باز است، بسم الله.
شعار سال: کمتر از دو ماه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است. به تدریج داوطلبان این انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند. یکی از نامزد‌های احتمالی رامین مهمان‌پرست است که به صورت رسمی آمادگی خود را اعلام کرده است. سخنگوی سابق وزیر امور خارجه در دولت‌های پیشین و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی در یک گفتگوی زنده به سوالات مختلف در حوزه اقتصاد پاسخ داده است.

او بابت شرایط موجود عذرخواهی می‌کند و سپس از برنامه‌های اقتصادی خود سخن می‌گوید. سخنان او در دو ویدیو منتشر خواهد شد.

کاهش کارمندان دولت، عدم دخالت در بورس، حضور زنان در استادیوم، افزایش یارانه به ۶۰۰ هزار تومان، آزادسازی مشروط واردات خودرو، ساخت مسکن متفاوت از مسکن مهر، تلاش برای رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و خروج تدریجی نهاد‌های نظامی از اقتصاد از جمله برنامه‌های اعلامی این کاندیدا‌های احتمالی ریاست جمهوری است.

در ویدیو اول، او درباره حضور احتمالی همسرش، مریم کاویانی (بازیگر) در کنارش نیز توضیحاتی را بیان می‌کند. ویدیو دوم شنبه پنجم اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 3

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: www.tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهمانپرست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
من به عنوان ..... تعجب می کنم که ایشون با چه رویی وعده آباد کردن خانه جوانان مملکت رو میدن در حالی که خانه ......... رو ویران کردن و با ایجاد ارتباط هرچند شرعی با خانم بازیگر در زمان حیات همسر سابق شون، مرزهای بی اخلاقی رو جا به جا کردند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین