پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم ضمن بیان این مطلب که در اینکه اصلاح‌طلبان خیلی به آمدن ظریف برای ریاست جمهوری امیدوار هستند، شکی وجود ندارد، گفت: شاید ظریف تنها گزینه‌ای باشد که بتواند اردوگاه مایوس اصلاح طلبان را امیدوار و جمع آن‌ها را حفظ کند.
شعار سال: محمد علی وکیلی در گفتگویی درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اینکه اصلاح‌طلبان خیلی به آمدن ظریف برای ریاست جمهوری امیدوار هستند شکی وجود ندارد و شاید ظریف تنها گزینه‌ای باشد که بتواند اردوگاه مایوس اصلاح طلبان را امیدوار و جمع آنها را حفظ کند؛ بنابراین او تنها ناجی اردوگاه اصلاح طلبان است.
 
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم  گفت: اما معتقدم که آقای ظریف باید به عواقب ریاست جمهوری در کشور توجه کند و بداند که از نظر شخصیتی هیچ نسبتی با کارکرد‌های صندلی ریاست جمهوری در کشور ندارد و به همین دلیل احتمالش بسیار ضعیف است که خود را وارد چنین معرکه و مهلکه‌ای کند.
 
اگر ظریف به انتخابات ۱۴۰۰ وارد نشود، چه کسی وارد خواهد شد؟

وکیلی در پاسخ به این سوال که اگر ظریف به انتخابات ریاست جمهوری وارد نشود چه کسی از سوی اصلاح طلبان وارد خواهد شد؟ وکیلی: با اشاره به اینکه ظریف تنها ناجی اردوگاه اصلاح طلبان است خبر از احتمال ائتلاف بخشی از اصلاحات با لاریجانی دادگفت: الان به رغم اینکه اصلاح طلبان از نظر روش سیاست ورزی به یک نهاد اجماع سازی رسیدند، اما، چون افرادی با ظرفیت تایید صلاحیت شدن را ندارند از همین رو می‌توان گفت که با توجه به وضعیتی که دارند چندان اقبال ندارند.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره احتمال رفتن جریان اصلاحات به سمت علی لاریجانی برای ریاست جمهوری سیزدهم بیان کرد: ممکن است که بخشی از اصلاحات به سمت او بروند؛ البته او همانطور که در جریان اصولگرایی مخالفان بسیاری دارد در جریان اصلاح طلبی هم مخالفان بسیاری دارد؛ اما حتما بخشی از اصلاح طلبان ممکن است که به سمت ائتلاف با او بروند؛ اما او بسیار فرد محتاطی است و از همین رو تا لحظه آخر نمی‌توان پیش بینی کرد که وارد می‌شود یا خیر، اما اگر تصمیم به حضور بگیرد یعنی راه را برای خود هموار دیده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۸۹۴۸۲، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
تنها امیدی که قسم به نیامدن خورده ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین