پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۷
فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین و مشاور علی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخشی از فعالیت‌های سردار محمد علی حق بین بود.
شعار سال: پس از به شهادت رسیدن سردارحجازی که با حرف و حدیث و ناهماهنگی‌های مسئولان در بیان نحوه به شهادت رسیدن این فرمانده سپاه قدس مواجه شد حالا یک رسانه عربی در ادعایی عجیب نوشته است که سردار حق بین نه به علت کرونا که در جریان حمله هوایی هفته گذشته اسراییل به مواضع ایران در سوریه زخمی  و پس از یک هفته به شهادت رسیده است.

گفتنی است فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین و مشاور علی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخی از فعالیت‌های سردار محمد علی حق بین بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۶۱۴۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
در این روزها موج عجیبی از درگذشت فرمانداان ارشد نظامی کشور را شاهد بودیم که امیدواریم آن چیزی که اعلام می شود واقعی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین