پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
دانش آموزی که نه تنها حداقل نمره قبولی را نگرفت بلکه با نوعی بهانه تراشی‌های مکرر، کل معلم، مدرسه و نظام آموزشی را مقصر مردودی خود اعلام می‌کند. این دانش آموز معتقد است که جلوی فروپاشی مدرسه را گرفته و باعث نجات قحطی در شهر شده است. حرف‌های این دانش آموز، متاسفانه توسط دو دانش آموز دیگر بنام‌های عباس آخوندی (عمو عباس) و اسحاق جهانگیری نیز تکرار می‌شود. بر اساس نظرسنجی‌های رسمی، محبوبیت این دانش آموزان در مدرسه، زیر ۱۰ درصد است و بسیاری از دانش آموزان، تمایل به حضور چنین دانش آموزانی در مدرسه ندارند.
شعار سال: دانش آموزی که نه تنها حداقل نمره قبولی را نگرفت بلکه با نوعی بهانه تراشی‌های مکرر، کل معلم، مدرسه و نظام آموزشی را مقصر مردودی خود اعلام می‌کند. این دانش آموز معتقد است که جلوی فروپاشی مدرسه را گرفته و باعث نجات قحطی در شهر شده است. حرف‌های این دانش آموز، متاسفانه توسط دو دانش آموز دیگر بنام‌های عباس آخوندی (عمو عباس) و اسحاق جهانگیری نیز تکرار می‌شود. بر اساس نظرسنجی‌های رسمی، محبوبیت این دانش آموزان در مدرسه، زیر ۱۰ درصد است و بسیاری از دانش‌آموزان، تمایل به حضور چنین دانش آموزانی در مدرسه ندارند.

تصویری از کارنامه مردودی دولت روحانی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
ايشون در تموم پارمتر ها مردود شدن متاسفانه اما ادعاي زيادي دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین