پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از لوله‌های مورد نیاز طرح ۲۸ مخزن را شرکت‌های بزرگ ایرانی می‌سازند.
شعار سال:  «احمد محمدی» افزود: برای اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن، افزون بر پنج هزار کیلومتر انواع لوله مورد نیاز است که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از آن در برنامه تولید سازندگان داخلی قرار گرفته و قرارداد ساخت یک هزار کیلومتر لوله قطعی شده است.

وی افزود: در این زمینه طی ارزیابی شرکت‌های توانمند داخلی، تاکنون شرکت‌های لوله­‌سازی اسفراین، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، لوله‌سازی اهواز و لوله­‌سازی ساوه برای ساخت لوله‌های مورد نیاز این طرح ملی در نظر گرفته شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: در طرح توسعه ۲۸ مخزن، حجم زیادی از کالا‌های مورد نیاز متعلق به لوله‌های درون چاهی و روسطحی اختصاص یافته و از این نظر زمینه مناسبی برای افزایش تولید شرکت‌های لوله‌سازی و فولادسازی فراهم شده است.

محمدی گفت: لوله‌های روسطحی و درون چاهی مورد این طرح در دو بخش لوله­‌های بدون درز و لوله‌های درزدار تقسیم‌بندی می‌­شود و ویژگی‌های لوله‌ها به شرکت‌های داخلی ارائه شده است تا در قالب همکاری مطلوب آن‌ها را بسازند و نیاز‌های صنعت نفت را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اولویت این شرکت برای حمایت از ساخت داخل، تصریح کرد: مناطق نفت‌خیز جنوب در سال‌های اخیر توان خود را برای ارتقای دانش فنی و سطح کیفی سازندگان داخلی به کار بسته و در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است این رویه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۳۱۳۹۰۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
اینکه در پروژه های عمرانی تامین کننده مالی کیه خیلی مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین