پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در سه سال گذشته ۴۳۳ نفر در حوزه شورا‌های شهر و روستا شهرداران و کارمندان شهرداری‌ها بازداشت شده اند.
شعار سال: علیرضا احمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد اعضای شورای شهر، شهرداران و کارمندان شورا‌ها و شهرداری‌ها در دوره پنچم شورا‌های شهر به دلیل تخلف بازداشت شده اند، گفت: در چند ماه اخیر شورای عالی استان‌ها به عنوان نهاد نظارتی در حوزه مبارزه با فساد در شورا‌ها و شهرداری‌ها با قوت وارد شده است و با همکاری و تعامل با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اقدامات خوبی در این زمینه رخ داد.

وی ادامه: در راستای مبارزه با فساد و نظارت، شورای عالی استان‌ها سامانه ثبت تخلفات و شکایات مردمی را راه اندازی کرد که در این سامانه روزانه ۱۰ تا ۱۵ تخلف ثبت و مورد پیگیری قراری می‌گیرد.


احمدی با اشاره به اینکه در سه ساله گذشته ۴۳۳ نفر از اعضای شورا شهر و روستا، شهرداران و کارمندان شهرداری توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شده اند، افزود: شورا‌های شهر و روستا حدود ۱۲۶ هزار نفر در سراسر کشور هستند که از این تعداد افرادی هم تخلفاتی داشتند.

وی اضافه کرد: بازداشت متخلفین نشان از قوت دستگاه نظارتی و قضایی درنظام جمهوری اسلامی ایران است و هرکس تخطی و تخلفی داشته باشد با آن برخورد می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان داشت: اگر فردی از جایگاهی که دارد سوء استفاده کند قظعا با آن برخورد می‌شود و اینطور نیست که آن فرد رها شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۳۲۵۳۹، www.snn.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین