پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۴۲۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
رئیس اتحادیه نانوایان کرج با بیان این مطلب که به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شد، گفت: برای افزایش نرخ نان در کرج با احتساب بررسی بالا رفتن هزینه مواد اولیه، اجاره مغازه و کارگر پیشنهاد افزایش نان ارائه شده و در صورت موافقت ابلاغ می‌شود.
شعار سال: حجت الله نصیری اظهار کرد: افزایش نرخ نان در کرج از گذشته متاثر از پایتخت بوده و هر وقت قیمت نان در تهران افزایش داشته، به قیمت نان در کرج هم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ قیمت نان تغییر نکرده، افزود: طی دو سال اخیر علی رغم افزایش چند برابری مواد اولیه، اجاره مغازه، دستمزد کارگر و ... نرخ نان ثابت مانده بود که این امر نارضایتی فعالان این صنف را به دنبال داشت.

وی توضیح داد: با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان در پایتخت حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان تهران نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شده است.
 
افزایش قیمت نان در کرج

نصیری افزود: برای افزایش نرخ نان در کرج با احتساب بررسی بالا رفتن هزینه مواد اولیه، اجاره مغازه و کارگر پیشنهاد افزایش نان ارائه شده و در صورت موافقت ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: در ارائه این پیشنهاد از مواردی مثل هزینه برق، گاز و ... چشم پوشی شده است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا آماری از ابتلای فعالان این صنف به کرونا وجود دارد، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تا کنون هیچ یک از کارکنان نانوایی‌های کرج به کرونا مبتلا نشده‌اند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۲۲۵۱۷۲۸۴، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
احتمالا نان قسطی ممنوع هم در سر مغازه ها بیشتر می شود....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین