پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
محمد سرافراز رئیس سابق صدا و سیما در کلاب‌هاوس: وقتی فشار‌ها و کارشکنی‌ها فوق العاده زیاد شد بنده چندین نامه به رهبری نوشتم که هیچکدام را جواب ندادند بلاخره درخواست ملاقات خصوصی کردم و به ایشان گفتم که یک گروه مافیایی و امنیتی وجود دارد که در داخل و خارج فعال است.
شعار سال: محمد سرافراز رئیس سابق صدا و سیما در کلاب‌هاوس: وقتی فشار‌ها و کارشکنی‌ها فوق‌العاده زیاد شد بنده چندین نامه به رهبری نوشتم که هیچکدام را جواب ندادند بلاخره درخواست ملاقات خصوصی کردم و به ایشان گفتم که یک گروه مافیایی و امنیتی وجود دارد که در داخل و خارج فعال است.

به وسیله پول؛ نفوذ و رسانه‌های که دارد براحتی برای افراد پرونده‌سازی می‌کند خواهش کردم که یا شما از ما حمایت کنید تا در مقابل این‌ها بایستیم و یا استعفای مرا بپذیرید. از جلسه بیرون آمدم و از محتویات جلسه با هیچ احدی سخن نگفتم فردا دیدم سایت آقای حداد تیتر زده سرافراز استعفا کرد.

مرضیه زریبافان

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین