پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
اخیرا کلیپ‌هایی از شکایت آقای لاریجانی از برخی از افراد متخصص در حال پخش در شبکه‌های اجتماعی است. بهتر است آقای لاریجانی برای ممانعت از تخریب‌های احتمالی در این خصوص شفاف سازی کنند.

شعار سال:شرحی از برخوردهای بد با احمد قدیری دانشجوی حقوق بین‌الملل و محکومیت به ۹۱ روز حبس تعلیقی، تنها به دلیل اعتراض به عملکرد و مواضع علی لاریجانی!

تعداد بازدید : 10

طرحی داشتم که با هزینه تولید صفر، مشکل آب آشامیدنی کشور را حل کنیم ولی وقتی آن را برای رئیس مجلس فرستادم آقای لاریجانی از من شکایت کرد.

تعداد بازدید : 10

روح الله حسینیان نماینده سابق مجلس که به خاطر ابتلا به کرونا در گذشت در فیلمی ادعا کرده بود که یکی از بچه های حزب الله به واسطه جمع آوری مطالب علیه لاریجانی از طرف قاضی مقیسه به سه سال حبس محکوم شد.

تعداد بازدید : 3
 
در فضای کلاب هاوس نیز، در جریان گفتگو با علی لاریجانی، کاربری از علی لاریجانی می‌پرسد سابقه خانوادگی شما خوب نیست، شما‌ها برای یک کامنت در وبلاگ شکایت کرده اید و طرف به چند ماه زندان محکوم شده، برادرانتان مسئله دارند و..
تعداد بازدید : 4
علی اقا، اما خوب می‌پیچاند، بحث را می‌کشاند به خشکسالی و مشکلات کمبود علوفه و اینجور مسائل، دو فیلم بالا را خوب گوش کنید... لاریجانی‌ها تقریبا هیچ پاسخ قانع کننده‌ای برای مسائل متعدد حول و حوش خاندانشان ندارند.
تعداد بازدید : 3
یکی از کاربران اجتماعی در اعتراض به نوع رفتار و عملکرد آقای لاریجانی با مخالفانشان  ویدئو زیر را منتشر نموده است.
تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
عجب ملغمه ای درست شده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین