پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۸۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
رئیس دادگستری استان خوزستان از شناسایی و دستگیری ۲۱ نفر از کارچاق کن‌ها (دلال) و مدعیان اعمال نفوذ در دادگستری و دیگر ادارات خوزستان خبر داد.
شعار سال: حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العلی) بر مبارزه مقتدرانه دستگاه قضا با فساد و به ویژه فساد از درون، طی دو ماه ابتدای امسال، با کمک حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در استان و همکاران قضائی، با ۲۱ نفر از کارچاق‌کن (دلال)‌ها که با عناوین جاعلانه، مدعی اعمال نفوذ در برخی از قسمت‌ها از جمله دادگستری و دیگر ادارات استان بودند، برخورد و قرار قانونی در خصوص آن‌ها صادر شد.

وی خطاب به مردم استان افزود: مردم درخواست‌های خود را از مجاری قانونی مطالبه کنند و به ادعای افرادی که مدعی نفوذ در دستگاه‌های مختلف هستند، اعتماد نکنند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: هرگونه موارد مشابه را به حفاظت‌های اطلاعات ادارات مربوطه و حفاظت اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند تا در کم‌ترین زمان با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: tabnak.ir، ۱۰۵۵۰۶۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
تعداد این افراد متاسفانه کم نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین