پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
نماینده روسیه در مذاکرات وین در پیامی از وقفه‌ای در رایزنی‌های برجامی و ازسرگیری آن در پایان هفته آینده خبر داد. «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین، در پیامی از پایان دور پنجم مذاکرات برجامی در گراند هتل وین خبر داد و اظهاراتی درباره این نشست مطرح کرد.
شعار سال: اولیانوف در پیامی توییتری نوشت: «مذاکرات درباره احیای برجام به نقطه‌ای رسیده است که در مواردی که نیاز به تصمیمات سیاسی است نیاز به مشورت با مقامات در کشور‌ها وجود دارد.»

این مقام بین‌المللی در ادامه افزود: «بنابراین کمیسیون مشترک برجام تصمیم گرفته وقفه‌ای ایجاد کرده و مذاکرات پایان هفته آینده از سرگرفته شود.»

ساعتی پیش پنجمین دور مذاکرات هسته‌ای، با ساعاتی وقفه، میان طرف‌های برجامی برگزار شد.

«انریکه مورا» هماهنگ کننده اتحادیه اروپا، پس از این نشست اعلام کرد: «پیش‌بینی می‌کنم که در دور بعدی مذاکرات در مورد پرونده هسته‌ای ایران به توافق برسیم.»

پیش‌تر برخی مقام‌های آمریکا خوش‌بینی خود درباره این مذاکرات را ابراز داشتند. اما به‌تازگی دو منبع آگاه آمریکایی در مصاحبه با آکسیوس مدعی شده‌اند همزمان با نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری در ایران، روند مذاکرات برجامی در وین رو به کندی رفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۷۷۳۶۴، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین