پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
رئیس دانشگاه صنعتی شریف مطرح کرد توسعه همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه خلیج فارس بوشهر
شعارسال: محمود فتوحی در نشست بررسی توسعه روند همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شریف دارای قدمتی ۵۰ ساله است افزود: این دانشگاه دارای ۱۲ هزار دانشجو در ۱۳ دانشکده است که رتبه‌های بالای کنکوری در آن پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر توجه به حوزه کارآفرینی دانشجویان بیان کرد: این دانشگاه طرح حمایت از دانشجویان کارآفرین و دارای ایده برتر تدوین کرده که این مهم در دیگر مراکز آموزش عالی تسری می‌یابد.

فتوحی با اشاره به اینکه مقالات علمی این دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی سرآمد است تصریح کرد: انتشارات و مقالات علمی دانشگاه صنعتی شریف در جهان مطرح است که نشان از ظرفیت بالای دانشجویان و استادان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه سرانه مقالات ISI دانشگاه صنعتی شریف افزایش یافته است گفت: اکنون به ازا هر استاد ۳.۱ مقاله تولید که در مجلات و ژورنال‌های علمی جهان منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: با توجه به افزایش سرانه مقالات ISI دانشگاه صنعتی شریف سالانه افزون بر ۱۴۰۰ مقاله علمی این دانشگاه در ژورنال‌های بین‌المللی چاپ می‌شود.

فتوحی بر همکاری و تعامل با دانشگاه خلیج فارس بوشهر تاکید کرد: این دانشگاه دارای ظرفیت‌های مهمی است که با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در حوزه انرژی و دریا می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان بوشهر و کشور بهره برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از رسانه خبری تحلیلی جنوب پرس، تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1395، کدخبر: 54671، www.jpnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین