پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
رئیس انجمن صنایع لبنی استان کرمانشاه گفت: آبان به نیمه رسیده و هنوز خبری از توزیع شیر در مدارس نیست.

شعارسال : سید مهدی افخمی توضیح داد: در گذشته از هفته اول مهر توزیع شیر در مدارس آغاز می‌شد. اکنون در نیمه آبان هستیم و خبری از توزیع شیر در مدارس نیست. اینطور به نظر می‌رسد که در توزیع شیر تعلل می‌شود تا بودجه کمتری برای آن اختصاص یابد و این در حالیست که زمان مفید توزیع شیر در مدارس دارد از دست می‌رود.

رئیس انجمن صنایع لبنی استان از اینکه تعداد نوبت‌های توزیع شیر هم در مدارس کم شده انتقاد کرد و افزود: در گذشته توزیع شیر مدارس 120 نوبت بود که اکنون به 70 نوبت کاهش یافته است.

افخمی، این کار را بازی با سلامت قشر مهم جامعه یعنی دانش‌آموزان دانست و گفت: صرفه‌جویی در هزینه توزیع شیر رایگان، مردم را به خطر می‌اندازد، اما متاسفانه مسئولین خود را به خواب زده‌اند. انتقاد دیگر این است که توزیع شیر را به مناقصه می‌گذارند و هرکس با بهای کمتری این کار را انجام دهد توزیع شیر را به او می‌سپارند و قطعا وقتی که پایین‌ترین قیمت انتخاب می‌شود پایین‌ترین کیفیت را در توزیع خواهیم داشت.

رئیس انجمن صنایع لبنی کرمانشاه ادامه داد: از سوی دیگر یارانه شیر هم حذف شده و شیری که قبلا 250 تومان بود حالا دو هزار تومانی شده که این امر سبب کاهش مصرف شیر در سطح جامعه می‌شود. زمانی مردم برای گرفتن شیر یارانهای صف می‌کشیدند و امروز شیر یک کالای لوکس شده که مردم سمت خرید آن نمی‌روند.

به گزارش ایسنا، به گفته مسئولین آموزش و پرورش کرمانشاه، توزیع شیر از نیمه دوم آبان در مدارس استان آغاز می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار شنبه 16 آبان 1394 ، کد مطلب : 94081609080 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: كرمانشاه ، شیر ، شعارسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین