پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۴۵۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
بر اساس اعلام دیوان محاسبات کشور از مجموع ۷ قانون مورد بررسی در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، ۱۱.۸ درصد مفاد آن‌ها فاقد عملکرد بوده و ۴۷ درصد نیز دارای عملکرد و فاقد اثر بخشی بوده است.
شعار سال: اخیرا دیوان محاسبات کشور در گزارشی به بررسی عملکرد قوانین در حوزه تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی پرداخته است. بر این اساس قوانینی، چون رفع موانع تولید رقابت پذیر، بهبود محیط کسب و کار، حداکثر استفاده از توان تولیدی، قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، قانون برنامه ششم توسعه، مبارزه با قاچاق کالا وارز، اصلاح مواد ۱ و ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی بررسی شده است. از مجموع این قوانین تنها ۳۴ درصد از مفاد آن‌ها دارای عملکرد اثر بخش بوده است.

همچنین بر اساس یافته‌های دیوان محاسبات کشور از مجموع ۷ قانون مورد بررسی در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، ۱۱.۸ درصد مفاد آن‌ها فاقد عملکرد بوده و ۴۷ درصد نیز دارایی عملکرد و فاقد اثر بخشی بوده است.
 
اجرای نصف و نیمه قوانین تولید در کشور

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۱۵۴۴۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین