پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
محمد کردبچه مشاور سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت : نخستین مناظره انتخاباتی، یکی از مهم‌ترین مناظره‌ها است و مردم می‌خواستند ببینند که نامزد‌ها برای اقتصاد کشور چه برنامه‌ای دارند، اما فرصتی برای تشریح برنامه‌های اقتصادی در این مناظره به آن‌ها داده نشد.
شعار سال: محمد کردبچه مشاور سازمان برنامه و بودجه در چهارمین نشست خبری - تحلیلی ارائه گزارش عملکرد هشت ساله سازمان برنامه و بودجه، در پاسخ به این که آیا نامزد‌های ریاست جمهوری برای تدوین برنامه‌های اقتصادی خود با او مشورتی داشته‌اند و چه تحلیلی از برنامه‌های آنان در مناظره اقتصادی اخیر دارد؟ گفت: هیچ کدام از این افراد با من مشورتی نداشته‌اند.

در صحبت‌های هیچ یک از نامزدها، برنامه اقتصادی دیده نمی‌شود.
تنها آقای زاکانی کمی از اعداد و ارقام در صحبت‌هایش استفاده کرد که آن هم به دلیل موقعیتش در مرکز پژوهش‌های مجلس و دسترسی بیشتر به اطلاعات بود.
در مورد آقای همتی انتظار می‌رفت برنامه اقتصادی بیشتری ارایه دهد، اما از فرصتش تنها برای پاسخگویی به دیگران استفاده کرد.

نخستین مناظره انتخاباتی، یکی از مهم‌ترین مناظره‌ها است و مردم می‌خواستند ببینند که نامزد‌ها برای اقتصاد کشور چه برنامه‌ای دارند، اما فرصتی برای تشریح برنامه‌های اقتصادی در این مناظره به آن‌ها داده نشد.
هیچ کدام از نامزد‌های ریاست جمهوری برنامه اقتصادی ارایه ندادند
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از ایرنا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین