پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه از شروط موفقیت مسئولان مردمی بودن آن‌ها است و این مردمی بودن باید در عمل باشد نه در شعار، گفت: از اولین شرایط مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است، باید از مردم با مردم و در مردم بود، باید از نزدیک با مردم در ارتباط بود و دغدغه‌های آن‌ها را از نزدیک شنید.
شعار سال: ابراهیم رئیسی هم برای حضور در آخرین مناظره به سازمان صداوسیما آمد. سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به محل مناظرات گفت: از اولین شرایط مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ارتباط با مردم است، باید از مردم با مردم و در مردم بود، باید از نزدیک با مردم در ارتباط بود و دغدغه‌های آن‌ها را از نزدیک شنید.
 
من هم نامه‌هایی که مردم برایم می‌فرستند می‌بینم و هم مسائلی را که مردم از طریق فضای مجازی می‌گویند را رصد می‌کنم و موارد مهم را پیگیری می‌کنم یا به مسوولین ارجاع می‌دهم.

وی گفت:‌حضور من در شهر‌ها و روستا‌ها به دلیل ارتباط با مردم است. من در سازمان اداری خودم علاوه بر ارتباط با مدیران سطوح عالی با مدیران سطوح میانی و بخش‌های اداری هم در ارتباط هستم و خواسته آن‌ها را رصد می‌کنم.

رئیسی گفت:‌ از شروط موفقیت مسئولان مردمی بودن آن‌ها است این مردمی بودن باید در عمل باشد نه در شعار.

این کاندیدا گفت: مدیرانی که می‌خواهم انتخاب کنم سه شرط دارند، اول مردمی بودن، دوم ضد و فساد بودن و سوم روحیه انقلابی داشتن به معنای اینکه اهل ما می‌توانیم باشند و برای کار‌ها بهانه نیاورد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۸۵۴۸، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
کاش بعد از انتخابات در خصوص شرایط وزرا صحبت شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین