پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
بد جامعه‌ای شده است. وقتی رئیس جمهور در روز روشن به شهروندان دروغ گفته و از گران شدن قیمت بنزین اظهار بی اطلاعاتی می‌کند، چه باید گفت؟ آیا مردم برای حضور چنین رئیس جمهوری انقلاب کرده بودند؟ آیا مردم برای حضور این جنس افراد هشت سال جنگیدند؟ آیا قوانین کیفری کشور نباید در خصوص مجازارت مدیران و سیاسیون مورد بازنگری قرار گیرد؟
شعار سال: اطلاعیه دولت درباره گرانی بنزین در آبان ۹۸: تصمیم حاکمیتی و سران قوا بود.
چنانکه پیش از این نیز بار‌ها اعلام گردیده، مباحث مربوط به اصلاح قیمت بنزین، از آن‌جا که یک تصمیم کلان ملی و حاکمیتی به شمار می‌رفت در جلسات متعدد سران قوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از اینکه در خصوص همه ابعاد و جوانب آن، اتفاق نظر حاصل شد، مصوبه به امضا سران سه قوه رسیده و خدمت مقام معظم رهبری ارسال گردید.
پس از تایید مصوبه از طرف رهبر انقلاب نیز، اجرای مصوبه از سوی شورای امنیت کشور در دستور کار قرار گرفت.
نحوه و شیوه برخورد با اغتشاش جزء مسوولیت‌های دولت نیست.
آیت الله خامنه ای، ۲۶ آبان ۹۸:
«گفتم من صاحب‌نظر نیستم لکن اگر سران سه قوّه تصمیم بگیرند، من حمایت میکنم... سران قوایند، نشستند با پشتوانه‌ی کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم.»

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از رسانه مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین