پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد تالار بورس تهران واقع در سعادت‌آباد شد و گفت: باید سازو کاری برای تضمین به سهامداران خرد بوجود بیاید و دولت نباید این را قلکی ببیند تا هروقت می‌خواهد دست کند و از آن استفاده کند.
شعار سال: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (سه‌شنبه) وارد تالار بورس تهران واقع در سعادت‌آباد شد.

در بدو ورود رئیسی، علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران ضمن استقبال از وی توضیحات لازم درباره جزئیات بورس را ارائه کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشتر درباره وعده‌های بورسی اش گفته بود: باید حتما بازار سرمایه مدیریت و نظارت شود و باید به بازار سرمایه عمق بخشیده شود و راه را برای عرضه‌های شرکت‌ها باز کنیم و کار‌های اداری دست و پاگیر در این مسیر رفع شود. باید سازو کاری برای تضمین به سهامداران خرد بوجود بیاید و دولت نباید این را قلکی ببیند تا هروقت می‌خواهد دست کند و از آن استفاده کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۱۳۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین