پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
پیرو انتخاب و دستیابی ابراهیم رئیسی به کرسی ریاست جمهوری، جمعی از مقامات و مدیران و سیاسیون کشور، در پیام‌هایی جداگانه اقدام به تبریک انتصاب نمودند.
شعار سال: مقامات مختلف کشوری، لشکری، سیاسیون و مدیران کشور در پیام‌های جداگانه، پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
روحانی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

متن پیام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)
انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می‌تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می‌دارد که در روز‌های پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.
از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
روحانی: به منتخب مردم تبریک می‌گویم
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
جهانگیری به رییس جمهوری منتخب تبریک گفت

متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
باسلام و احترام
توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم. به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده‌اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته‌اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که ان شاءالله حل مسایل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد.

از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسوولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهاد‌های کشور مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهوری
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک قالیباف به رئیسی
محمدباقر قالیباف در این پیام خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد، نویددهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران خواهد بود.

مجلس امید جدی دارد که در سایۀ هم‌افزایی قوۀ مجریه و قوۀ مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان رهبری به رئیس جمهور منتخب

در پی حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب این حماسه ملی را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و نجیب ایران اسلامی
حضور و مشارکت هوشمندانه و با بصیرت شما ملت بزرگ در پای صندوق‌های رای و تلاش برای حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس اسلامی، توطئه بدخواهان و نقشه معاندان و دشمنان ایران را نقش بر آب کرد و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ومشروعیتی که همواره به پشتوانه مردم سالاری بی بدیل خود کسب می‌کند؛ همچنان به پیش می‌رود و از آرمان‌های عدالت خواهانه و انسانی خود دست نخواهد کشید.
این حضور حماسی و با شکوه برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی افزود و البته مسئولیت رئیس جمهورمنتخب ملت ومنتخبان آن‌ها درشورا‌های اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را دوچندان کرد و بر آنان است که به پاس این مشارکت بی دریغ و مخلصانه، امانتدار این آرا بوده و از تمام توان، تعهد و تخصص خود، دلسوزانه در راه رفع مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کنند.
اینجانب این حماسه کم نظیر را که علیرغم تمام مشکلات و گلایه‌های به حق مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ودیگر شرایط خاص رقم خورد؛ به محضر مقام معظم رهبری و شما مردم شریف و ولایتمدار تبریک گفته و ضمن تبریک به منتخب ملت در مقام ریاست جمهوری و سایر منتخبان انتخابات شورا‌ها و مجلس خبرگان رهبری و تقدیر از سایر نامزد‌های انتخابات، برای عزیزان منتخب، توفیق الهی و موفقیت در راه خدمت رسانی به مردم را خواستارم بمنه وکرمه.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
صادق آملی لاریجانی
 
علی لاریجانی در پیام تبریک به حجة‌الاسلام و المسلمین رئیسی: امیدوارم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید.

متن کامل پیام مشاور رهبرانقلاب بدین شرح است:
بسمه تعالی
برادر گرامی، حضرت حجة‌الاسلام و المسلمین
جناب آقای رئیسی دامت توفیقاته
با سلام و تحیت، پیروزی جنابعالی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می‌گویم.
امیدوارم با توکل بر خداوند و تحت راهنمایی‌های رهبرمعظم در جهت پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات ملت عزیز موفق باشید.
بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک شمخانی به رئیسی

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حماسه پرشور حضور مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشید.

علی شمخانی در توییتی نوشت: حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم. در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد. آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام نوبخت به رییسی: امیدوارم آینده روشنی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید
محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه پیروزی سیدابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

▫️جناب آقای رییسی
انتخاب حضرتعالی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ملت عزیز و شریف کشورمان را تبریک می‌گویم. صمیمانه امیدوارم که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های عظیم کشور، آینده روشنی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید تا با مدیریتی خردمندانه و همدلانه با دیگر قوا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ذیل الطاف حضرت حق باشیم.

سازمان برنامه و بودجه کشور همچون دیگر ارکان دولت دوازدهم اعلام می‌دارد که آمادگی لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

توفیق و سربلندی آن مقام را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

محمدباقر نوبخت
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری به سید ابراهیم رییسی

در پی اعلام پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در پیامی، این موفقیت را به رییس‌جمهوری منتخب تبریک گفت.

بخشی از متن این پیام به این شرح زیر است:
برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی
رییس جمهور محترم منتخب
سلام علیکم
 
این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم و بی‌تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفایی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود.
ان شاالله.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
سیدحسن خمینی انتخاب سید ابراهیم رییسی را تبریک گفت

سید حسن خمینی تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: به دست آوردن اعتماد بخش بزرگی از مردم و کسب عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

بی تردید ایستادن در مسند خدمتگزاری به مردم شریف و نظام اسلامی مسوولیت سنگینی است که تنها با لطف خدا و همدلی بیشتر و استعانت از فکر و توان همگانی به بهترین نحو تحقق خواهد پذیرفت.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به رئیس جمهور منتخب

حجت الاسلام والمسلمین مروی:

اقبال پرشکوه شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب جنابعالی، دلیل محکمی است بر امیدواری مردم به تحول و اصلاح وضع موجود. سابقه خدمات ارزنده و رویکرد تحول‌گرای جنابعالی، مردم را به این باور و امید رساند که حل مشکلات در گروی مدیریت مومن و انقلابی و روحیه جهادی است.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به رئیسی

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی
رئیس محترم جمهور منتخب ملت بزرگ ایران
با سلام و درود فراوان

بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا نمودند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند. اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته‌ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمۀ اطهار (ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید. بمنه و کرمه
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با صدور پیامی انتخاب رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
برادر گرامی و ارجمند، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی - دامت توفیقاتهم -
منتخب مردم شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری
السلام علیکم ورحمةالله وبرکاته.

احتراما، انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر معظم انقلاب، حضرتعالی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم با تدبیر و توانایی‌هایی که در حضرتعالی سراغ دارم، در راستای اجرای قانون اساسی، عدالت‌محوری و توجه به خواسته‌های عمومی و زدودن آثار رنج و خستگی از چهره ملت شریف ایران که در شرایط حساس به صحنه آمدند، در عرصه جدید خدمت به مردم عزیز موفق باشید. همچنین برای جنابعالی در راستای توجه به مطالبات اقوام و مذاهب که ضامن وحدت ملی و امنیت ‍‍‍‍‍پایدار است، آرزوی موفقیت می‌کنم؛ و من الله التوفیق

عبدالحمید
امام‌جمعه اهل سنت زاهدان
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک فرمانده کل ارتش به رئیسی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ''خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران'' تبریک گفت.

 متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ کَانَ یُرِیدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِیعًا إِلَیْهِ یَصْعَدُ الْکَلِمُ الطَّیِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ یَرْفَعُهُ
حضور گرامی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی
سلام علیکم
ملت شریف و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و با حضور گسترده و شورانگیز خود در لبیک به ندای، ولی امر مسلمین جهان و تعیین سرنوشت خود، دشمنان نظام را ناامید کرد و امید به آینده روشن کشورمان را با مشارکت پرشور و پر معنای خود به ارمغان آورد و صفحه درخشان دیگری بر افتخاراتش افزود.
حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانگر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رای آنان به حضرتعالی نشانگر حُسن اعتماد مردم به کارآمدی، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان و انقلابی جنابعالی در مسئولیت‌های خطیر سال‌های گذشته بوده است.
این پیروزی بزرگ و پشتوانه‌ی چشمگیر مردمی در شرایطی ایجاد شد که دشمنان با هجمه‌های تبلیغاتی گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، لکن میدان‌داری مردم با عنایات خدای متعال و برکت خون پاک شهیدان از صیادها، همت‌ها، بابایی‌ها و فلاحی‌ها تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.
رجای واثق داریم که دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب اسلامی فراهم می‌سازد.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از حضور مردم فهیم و بصیر کشورمان به ویژه خانواده بزرگ ارتش، این حماسه عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و رئیس جمهور محترم منتخب تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌دارم؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان مقتدر کشور در راستای تعامل حداکثری و هم افزا، همواره تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار داده و با تکیه بر توان جوانان و متخصصان مومن و متعهد، پشتوانه‌ای مستحکم برای دولتِ برآمده از مردم، فسادستیز و عدالت‌خواه است.»
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
غریب آبادی به آیت الله رئیسی تبریک گفت

نماینده ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی:
 حضور حماسی مردم شریف و عزیز ایران در انتخابات پرشور ریاست جمهوری، بار دیگر مشارکت گسترده ملت در حق تعیین سرنوشت خود را رقم زد. در شرایط موجود و تنگنا‌هایی که با آن مواجهیم، این حضور و مشارکت را باید قدر دانست و آن را به مثابه سرمایه عظیمی برای کشور عزیزمان و در جهت افزایش اقتدار نظام دانست.

 رای بالای مردم به حضرت آیت الله دکتر رئیسی و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز قبل از برگزاری انتخابات فرمودند، توان بیشتری برای کاهش مشکلات به رئیس جمهور منتخب خواهد داد و انشالله زمینه مهمی برای تحقق عدالت اجتماعی، مقابله با فساد و توسعه کشور خواهد بود.
 ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، برای ایشان آرزوی توفیق در انجام این مسئولیت خطیر دارم.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
شهردار تهران به رییس جمهور منتخب تبریک گفت

پیروز حناچی شهردار تهران در پیامی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتخاب رئیس جمهور فرصت و نعمتی است بی بدیل که مردم شریف ایران، با بهره‌گیری از آن، نقشه راه پیش روی کشور را بر می‌گزینند. ضمن تبریک انتخاب حضرت عالی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، موفقیت شما را در این مسئولیت سنگین که حاصل حضور شکوهمند و اعتماد مردم شریف ایران است از خداوند متعال مسألت نموده و امیدوارم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، در این فصل نو فرصت توجه بیشتر به شهر‌ها و نیاز‌های آن‌ها در هماهنگی و همراهی بیشتر دولت و شهرداری‌ها میسر گردد، و کلان‌شهر تهران نیز بتواند از حمایت دولت بیش از پیش برخوردار شود.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به رییس جمهور منتخب

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رییس جمهور ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)
رییس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

با اهدای سلام و تحیات.
حضور افتخارآمیز و مشارکت هوشمندانه ملت سربلند و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات شکوهمند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و موفقیت جنابعالی را در جلب اعتماد اکثریت مردم وفادار و عزیز میهن اسلامی تبریک عرض نموده و به نمایندگی از اعضای جهاددانشگاهی، آمادگی این نهاد انقلابی را برای همراهی و همکاری با دولت آینده در مسیر تحقق اهداف توسعه و پیشرفت دانش بنیان کشور و ارایه توانمندی‌های فناورانه و کارشناسی مبتنی بر تجارب میدانی اعلام می‌نماید.
رجاء واثق دارم مردم و دلسوزان نظام که جهاد در همه عرصه‌ها در مسیر ایران قوی را سرلوحه حرکت و اقدام خود قرار داده اند، همواره مشمول نصرت فراگیر الهی خواهند بود؛ و من الله التوفیق
حمیدرضا طیبی
رییس جهاددانشگاهی
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
ظریف به رئیسی تبریک گفت

محمد جواد ظریف با انتشار تصاویری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای در صفحه اینستاگرامش نوشت:

حضور مسئولانه مردم نجیب و دلاور ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نمادی از درخشش جمهوریت گردید.

اینجانب ضمن ارج نهادن بر این مشارکت مردم تاریخ‌ساز ایران، کسب اعتماد اکثریت ملت را به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم.

حضور مردم در عرصه انتخابات و تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور نقش بی بدیلی در خلق فرصت‌های ارزشمند برای تضمین امنیت، توسعه و آبادانی میهن، پاسداری از حقوق و منافع ملت و کوشش برای رفع مشکلات و موانع داخلی و خارجی دارد.

امیدوارم که رئیس جمهور منتخب و دولت برآمده از رای مردم، که نماینده همه این ملت بزرگ و پاسدار حقوق تمامی آحاد آن خواهند بود در تحقق مطالبات مردم و تامین منافع ملی سربلند و سرافراز باشد.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک رئیس بنیاد مستضعفان به حجت‌الاسلام رئیسی

سید پرویز فتاح خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی:
ملت ایران در روزی که دشمنان تمام تلاششان را بکار بسته بودند تا با موج‌سواری بر گلایه‌های اقتصادی و معیشتی، مردم را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، با حضور معنادارشان شگفتی‌ساز شدند.
اعتماد مردم به جنابعالی، بزرگترین توشه برای مسیر سخت آینده در جهت تغییر شرایط به نفع مردم و خصوصاً مستضعفان و بالندگی بیشتر ایران اسلامی است.
 
محمود واعظی پیروزی سید ابراهیم رییسی را تبریک گفت

رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.
اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.
دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم.
 
پیام تبریک وزیر میراث‌فرهنگی برای انتخاب آیت‌الله رئیسی
 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی پیروزی ملت فهیم ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک گفت.

 در پیام تبریک علی‌اصغر مونسان آمده است:

«برادر بزرگوار جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.

ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری که شایسته آنان است در برابر هرگونه دستیازی بیگانگان ایستادگی کردند و اراده سیاسی و مردم سالارانه خویش را به منصه ظهور رساندند.

بی‌تردید مردم آگاه این سرزمین حماسه پرور در سایه اتحاد و همبستگی، در تمام برهه‌های حساس، بهترین رویداد‌ها را رقم زده‌اند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.

ضمن شادباش این پیروزی شیرین به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران، برای جنابعالی که از چهره‌های خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر (عج) استمرار توفیقات مسئلت دارم.»
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک حسین دهقان به رئیسی
 
سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«جناب آقای سید ابراهیم رییسی این انتخاب و پیروزی را به پیشگاه حضرت حجت (عج)، رهبری عزیز، ملت بزرگ ایران، تمامی دوست داران انقلاب اسلامی و حضرتعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و سرافرازی برای شما و همه ایرانیان در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.»
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
پیام تبریک رئیس کل دیوان محاسبات کشور به رئیس جمهور منتخب ملت ایران

بسمه تعالی
حضرت آیت الله رئیسی
رئیس جمهور منتخب محترم
سلام علیکم
ملّت رشید و بزرگوار ایران در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مانند گذشته، حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند. ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و دلخوری‌های آن‌ها هیچکدام مانع از حضور ایشان نشد. باید به داشتن چنین مردم قدرشناس و زمان‌شناسی به خود بالید و سجده شُکر بجا آورد و افتخار کرد. این انتخاب را به پیشگاه ملّت ایران و رهبر معظّم انقلاب (مدّظلّه العالی) و حضرتعالی تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم با کمک همه دلسوزان، اندیشمندان و کارشناسان، دولت حضرتعالی مستقر، و بتواند در کوتاهترین زمان ممکن بخش قابل توجّهی از مشکلات را برطرف کند و این بهترین پاسخ به اعتماد این مردم غیور و سلحشور است؛ و ایـن حتماً بـا همّت آنجناب شدنی است؛ ان‌شاءالله.
مهرداد بذرپاش
 
تبریک حجت الاسلام ناطق نوری به رییسی

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در پیامی به ابراهیم رییسی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رییسی (دامت تائیداته)

انتخاب جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم. ‎امید است حضور مردم در این انتخابات که تبلوری از امید به آینده ایران عزیز است، در کنار تدابیر موثر و متوازن دولت آینده به ثمرات مطلوب منتهی گردد.

رفع مشکلات معیشتی و برداشتن موانع پیش رو، با به کار‌گرفتن تخصص تمامی نیرو‌های کارآمد و کاردان و به یمن همدلی و هم اندیشی، امری دست یافتنی خواهد بود.

توفیق روزافزون جنابعالی و همه کسانی که دل در گرو ایرانی آباد و سرفراز دارند را از خداوند منّان مسألت دارم.
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی انتخاب حضرت آیت الله دکتر سیّد ابراهیم رئیسی (حَفّظکم الله) را به سمت ریاست جمهوری ایران، تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سیّد ابراهیم رئیسی (حَفّظکم الله)
خدارا شاکریم که مردم شریف و ولایتمدار ایران در لبیک به فراخوان رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی بار دیگر با میدان داری، حماسه‌ای شگرف آفریدند و با آگاهی و بصیرت کامل، یکی از ثلاله‌های پاک پیامبر (ص) و پیرو راستین ولایت را برای سکانداری امور اجرایی کشور در این شرایط حساس برگزیدند.

با استعانت از درگاه حق تعالی، امیدواریم که با بهره گیری از عنایات الهی و رهنمود‌های رهبری معظم و استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های بالفعل و بالقوه مردمی، میهن اسلامی را در مسیر توسعه اقتصادی مبتنی بر عدالت اجتماعی به پیش برده و با تقویت روحیه تعاون و همبستگی زمینه جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی و مشارکت دادن واقعی مردم در فعالیت‌های اقتصادی و فرآیند تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های خرد و کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به حول و قُوّه الهی فراهم شود.

جناب آقای دکتر رئیسی، رئیس جمهور منتخب، مفتخرم به نمایندگی از جامعه میلیونی بخش مردمی تعاون به عنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور، توفیق بزرگ ادامه خدمتگزازی به مردم را، این بار در کسوت رئیس قوه مجریه، خدمتتان تبریک عرض نموده و بار دیگر بر پیمانی که با حضرتعالی در جمع فعالان اقتصادی بسته ایم، تاکید نمایم تعاونگران کشور با تمام ظرفیت و امکانات خود در خدمت تحقق اهداف خداپسندانه، مردم محور و انقلابی حضرتعالی هستند.

بهمن عبداللهی
رییس اتاق تعاون ایران
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت
 محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، ضمن تبریک به ابراهیم رئیسی گفت: «علی‌رغم برخی سیاه‌نمایی‌ها در فضای مجازی، امیدواریم چهره معتدل ایشان امیدواری‌هایی را برای حل مشکلات و به ویژه معضلات اقتصادی جامعه افزایش دهد و شاهد حل مشکلات باشیم»
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک سردار سلیمانی به رئیسی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی انتخاب سیدابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مکرم آیت الله سید ابراهیم رئیسی (دامت تاییداته)

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی

سلام علیکم

بدون شک حضور تحسین برانگیز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی آغازی برای تحقق کامل مردم سالاری اسلامی و شکوفایی همه ظرفیت‌های گسترده میهن عزیزمان خواهد بود، حضوری که امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آن را پیروزی بزرگ ملت ایران تعبیر نمود.

اینجانب موهبت جلب اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت حضرتعالی تبریک عرض نموده و به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان و با استفاده از ظرفیت عظیم این شجره طیبه، آمادگی بسیج را برای همکاری همه جانبه در جهت رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه‌ها اعلام می‌نمایم.

رجاء واثق دارم به حول و قوه الهی، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان، حضور شما در این جایگاه نوید بخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز، رضایت خاطر آن‌ها، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامیمان خواهد بود.

توفیق روزافزون شما سرور ارجمند را در خدمت جهادی به مردم عزیز به ویژه قشر محروم جامعه در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) و با تاسی به رهبر فرزانه انقلاب از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
پیام تبریک مدیران، مقامات و سیاسیون داخلی برای حجت الاسلام رئیسی
تبریک دبیر شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهور منتخب

دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی در پیامی انتخاب ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.
[تبریک دبیر شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهور منتخب]در پیام تبریک ابوالحسن فیروزآبادی خطاب به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم ایران آمده است:

«با تقدیم سلام و احترام

ملت صبور، فداکار و باوفای ایران علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمنان عنود و مشکلات مستحدثه، با حضور شکوهمند خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه‌ای آفرید که مثل همیشه پایه‌های نظام را مستحکم و به دولت آینده قدرتی کم‌نظیر اعطا نمود.

اینجانب ضمن تجلیل از مشارکت با بصیرت ملت بزرگ و تبریک آن به حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخاب امیدبخش حضرتعالی را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با عنایت به چشم‌انداز و نگاه واسع و پیشروانه حضرتعالی به فضای مجازی و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند آن، بتوان در جهت حل مشکلات معیشتی جامعه و اداره بهینه و کارآمد کشور گام‌های مؤثری را برداشت.

مرکز ملی فضای مجازی به پشتوانه تجربیات، مطالعات و سرمایه ارزشمندی که دارد، آمادگی خود را جهت کمک به تحقق برنامه‌های حضرتعالی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی («ایران دیجیتال؛ اداره کشور و معیشت جامعه» با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی که در این مرکز گزارش آن به طور مبسوط تدوین شده است) اعلام می‌دارد.

سلامتی و توفیقات حضرتعالی را از پیشگاه خداوند منان مسالت دارم.»
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین