پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
کانال تلگرامی نگین نیوز مدعی شده است که در حالی که کل جمعیت شهر باغستان طبق آخرین سرشماری از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوزاد حدود ۷۱ هزار نفر است ۴۵ هزار تعرفه انتخاباتی در شعبه‌های شهر باغستان مصرف شده است. از استاندار محترم درخواست رسیدگی و رفع شائبه و ارایه توضیح داریم.

شعار سال:نگین نیوز گزارش مشارکت 90 درصدی در انتخابات شهر باغستان را ارایه نموده است . نگین نیوز مدعی است،  در حالی که کل جمعیت شهر باغستان طبق آخرین سرشماری از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوزاد حدود ۷۱ هزار نفر است ۴۵ هزار تعرفه انتخاباتی در شعبه های شهر باغستان مصرف شده است.

این رسانه اعلام موضع نموده و خطاب به مدیران شهرستانی و استانی بیان داته است که :  آقایان مسئول شاید شما بتوانید چشمان‌تان را ببندید و حرفی نزنید، اما ما نمی توانیم این آمارها را ببینیم و حرفی نزنیم!!

شعار سال بدون پذیرش یا رد این موضوع و با هدف ایفای رسالت حرفه ای و ممانعت از سو استفاده های احتمالی، از استاندار تهران، درخواست شفاف سازی مسئله را دارد.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از نگین نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین