پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره حادثه جانباختن خبرنگاران محیط زیست در ارومیه گفت: اینکه در این حادثه فقط تا کنون راننده بازداشت و دستگیر شده است تصمیم نهایی مسئولان مربوطه نیست و اگر فرد یا مسئول دیگری نیز مقصر شناخته شود، پس از نتیجه نهایی مسئولان رسیدگی به این دو پرونده بازداشت خواهند شد.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره قاچاق دارو و واکسن کرونا تصریح کرد: گزارش‌هایی را درباره قاچاق واکسن کرونا دریافت کرده‌ایم که نتیجه نهایی پرونده آن پس از پیگیری و تجمیع به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.
 
قاچاق دارو بیشتر در حال حاضر به صورت معکوس است

درویشیان گفت: قاچاق دارو بیشتر در حال حاضر به صورت معکوس است و ما هم با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم و پرونده‌هایی نیز در این خصوص تشکیل شده است.

وی درباره حادثه جانباختن خبرنگاران محیط زیست در ارومیه و سرباز‌ها در دهشیر یزد نیز گفت: اینکه در این حادثه فقط تا کنون راننده بازداشت و دستگیر شده است تصمیم نهایی مسئولان مربوطه نیست و اگر فرد یا مسئول دیگری نیز مقصر شناخته شود، پس از نتیجه نهایی مسئولان رسیدگی به این دو پرونده بازداشت خواهند شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۴۴۸۸۸، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین