پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
میر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در ادامه این نشست تصریح کرد: در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست آمده است که در گذشته دست یافتن به این موارد بسیار مشکل بود ولی امروز در میدان عمل شاهد به ثمر نشستن بسیاری از این موارد هستیم.
شعارسال: امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در نشست شورای عالی راهبردی کنترل و فرماندهی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهاجا گفت: اهمیت فرماندهی و کنترل بر کسی پوشیده نیست و با فرماندهی و کنترل کارآمد و به‌روز می‌توان تصمیم‌گیری‌های بهتری در سطح کلان نیرو‌ها انجام داد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های پیش‌بینی شده در آموزش، کوتاه کردن روند فرآیند‌ها در مواقع اضطراری، پیگیری راهکار‌های اجرایی از جمله مواردی است که در سطح نیرو‌های ارتش در حال انجام است، اظهار داشت: با تلاش روزافزون برای به‌روز شدن و انجام طرح‌های پیش‌بینی شده در رزمایش‌ها، شاهد پیشرفت بیش از پیش در بحث فرماندهی و کنترل خواهیم بود.

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در ادامه این نشست تصریح کرد: در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی به دست آمده است که در گذشته دست یافتن به این موارد بسیار مشکل بود، ولی امروز در میدان عمل شاهد به ثمر نشستن بسیاری از این موارد هستیم.
 
نشست شورای عالی راهبردی کنترل و فرماندهی ارتش برگزار شد

وی ادامه داد: راه‌اندازی پروژه «آی‌سی‌اس» برای ارتباط با خلبانان در هر نقطه از کشور، راه‌اندازی شبکه کنترل فرماندهی پهپاد، ارتباط زنده با پهپاد‌های در حال پرواز از دفتر فرماندهی و راه‌اندازی پروژه «نصیر» به منظور رصد تمامی پرواز‌ها و پروژه‌های نهاجا در لحظه، از جمله پیشرفت‌هایی است که در نیروی هوایی ارتش حاصل شده است.

همچنین در این نشست، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ «الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ خلبان «واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار «کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی، معاونان اطلاعات، عملیات، آموزش، بازرسی، فناوری اطلاعات ستاد ارتش و نیرو‌های چهارگانه ارتش نیز حضور داشتند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۹۱۷۲۲، asriran.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین