پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۴۹۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
وزیر راه با اشاره به اینکه مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص میزان افزایش اجاره بها لازم الاجراست افزود: هیچ شورای حل اختلافی مجاز به صدور حکم تخلیه مستاجران نخواهد بود.
شعار سال: محمد اسلامی در حاشیه مراسم ورود ۱۶۹ دستگاه انواع ناوگان ریلی به شبکه ریلی کشور در جمع خبرنگاران افزود: این مصوبه برای جلوگیری از شیوع و انتقال کروناست و قانون مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، تخلیه واحد را به دلیل اینکه اسباب کشی در این شرایط، خود یکی از عوامل انتقال کروناست ممنوع کرده است.

وی اضافه کرد: ضمانت اجرایی این مصوبه هم این است که شورا‌های حل اختلاف مجاز به صدور حکم تخلیه در شرایطی که مستاجران به تعهدات خود در قبال مالک عمل کرده باشند نیستند.
 
تعداد بازدید : 4


وزیر راه و شهرسازی میزان رعایت این مصوبه را در سال گذشته در شهر‌های بزرگ بیش از ۶۵ و در سایر شهر‌ها بالای ۸۵ درصد دانست و گفت: امسال هم میزان مجاز افزایش اجاره‌ها همان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بدون یک کلمه اضافه یا کم است و میزان افزایش اجاره بها در سال جاری که عده‌ای می‌گویند، بیش از آنکه حقیقت داشته باشد ایجاد رعب و وحشت در دل مستاجران است، اما مستاجران باید طبق ضوابط در خانه‌های خود ساکن باشند و حقوق مالک را رعایت کنند، اما میزان افزایش مجاز اجاره بها، همان مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست.

اسلامی همچنین در خصوص مالیات بر خانه‌های خالی نیز گفت: ما به وظیفه خود طبق قانون اخذ مالیات از واحد‌های خالی عمل کرده و فهرست یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تابریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۵۴۲۸۵، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین