پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۰۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کلیه تراکنش‌های بانکی مشکوک در صنوف مختلف زیر ذره بین نظام مالیاتی کشور بوده و این تراکنش‌های مشکوک در اولویت رسیدگی هستند.
شعار سال: جهانشاه ارزانی بیرگآنی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در خصوص تعداد پرونده‌های بررسی شده تراکنش‌های مشکوک بانکی گفت: در بررسی‌های بعمل آمده پرونده اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی در حوزه‌های بازرگانان و ترخیص کاران، پزشکان، نمایشگاه‌های اتومبیل، آهن فروشان، طلا و جواهرات، صنایع چوب و MDF و سایر صنوف دیگر مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
تراکنش‌های بانکی مشکوک صنفی، زیر ذره بین سازمان مالیات

وی در ادامه افزود: کلیه تراکنش‌های بانکی مشکوک در صنوف مختلف زیر ذره بین نظام مالیاتی کشور بوده و این تراکنش‌های مشکوک در اولویت رسیدگی هستند.

ارزانی بیرگآنی با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ مالیاتی در افزایش وصول و درآمد‌های مالیاتی کشور گفت: ترویج فرهنگ مالیاتی منجر به رشد و توسعه کشور خواهد شد و از کلیه صنوف و مشاغل انتظار می‌رود در تکالیف مالیاتی خود کوشا باشند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۸۵۱۵۸، www.gostaresh.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین