پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کرموند گفت: خیلی از این روستا‌ها به خاطر چالش‌های اجتماعی حاضر نیستند تحت پوشش شرکت آبفا باشند و دلایل خاص خودشان را دارند.
شعار سال: حمیدرضا کرموند اظهار کرد: در لرستان نزدیک به ۳۰۰۰ روستا وجود دارد که ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ مورد آن تحت پوشش این شرکت است.

وی ادامه داد: خیلی از این روستا‌ها به خاطر چالش‌های اجتماعی حاضر نیستند تحت پوشش شرکت آبفا باشند و دلایل خاص خودشان را دارند.

کرموند تصریح کرد: به عنوان مثال بعضی از این روستا‌ها چشمه دارند و حاضر نیستند هزینه کنند و پای کار بیایند و همچنان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تاکید کرد: ما این آمادگی را داریم تا هر روستایی که درخواست داشته باشد، آن را تحت پوشش دربیاوریم.

وی با اشاره به خشکسالی و وضعیت بحرانی آب، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۰ روستای لرستان به وسیله تانکر سیار آب رسانی می‌شوند.

کرموند گفت: با توجه به خشکسالی و اوضاع کرونایی، نیاز است که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند تا از فصل گرما با کمترین کمبود آب، گذر کنیم.

شعارسال، بااندکی تلخیص و واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۲۲۱۵۵۶۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
چه مزیتهایی دارد که تحت پوشش شبکه آبفا دربیایند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین