پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
یک منبع مطلع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نقل قول منتشر شده از دریابان شمخانی پیرامون خروج نیرو‌های ایران از سوریه را تکذیب کرد.
شعار سال: یک منبع مطلع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نقل قول منتشر شده از دریابان شمخانی پیرامون خروج نیرو‌های ایران از سوریه را تکذیب کرد.

او اظهار داشت: دبیرشورای عالی امنیت ملی طی هفته گذشته هیچگونه مصاحبه‌ای با رسانه‌های داخلی و خارجی نداشته اند و بطور قطع انتشار اخبار جعلی از این دست با اغراض خاص و با رویکرد تضعیف اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تولید و منتشر می‌شود.

گفتنی است طی چند روز گذشته خبری در برخی گروه‌های غیر رسمی تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که طی آن از قول دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام شده که:“صلاح بر این شد که از سوریه خارج شویم، چون هم به نفع مردم ایران و هم مردم سوریه است.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری مشرق نیوز، تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۲۴۵۸۱۳، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین