پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
نخست وزیر عراق عصر امروز جمعه از دستگیری عوامل قتل «هشام الهاشمی» پژوهشگر عراقی خبر داد که در ژوئیه ۲۰۲۰ مقابل منزلش ترور شد.

شعار سال:«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق روز جمعه از دستگیری قاتلان «هشام الهاشمی» نویسنده و تحلیلگر سیاسی و امنیتی عراق خبر داد.
 
به گزارش موازین نیوز، الکاظمی در توییتر گفت: همانطور که وعده داده بودیم، قاتلان هشام الهاشمی را دستگیر کنیم، به وعده خود عمل کردیم و پیش از این هم  تیم‌های ترور و قاتلان احمد عبدالصمد(گزارشگر شبکه دجله) را در برابر عدالت قرار دادیم، نیروهای امنیتی‌مان صدها مجرم دخیل در کشته شدن افراد بیگناه را دستگیر کرده اند


وی افزود: همه حق دارند انتقاد کنند. ما برای تبلیغات ارزان قیمت کار نمی‌کنیم؛ اما تا آنجا که می‌توانیم وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به مردم خود خدمت کرده و به حق برسیم.
 
سه فرد مسلح در ۶ ژوئیه ۲۰۲۰ هشام الهاشمی، کارشناس امنیتی عراق را در داخل خودرویش در برابر منزلش در منطقه الزیوته بغداد ترور کردند.
 
کانال تلگرامی صابرین نیوز هم نوشت نهاد اطلاعاتی الحشد با همکاری دستگاه امنیت ملی عراق موفق به دستگیری قاتل هشام الهاشمی شدند که یک افسر وزارت کشور عراق با رتبه ستوان یکم است.
 
گفته  می شود که متهم از خودروها و سلاح دولتی برای انجام ترور استفاده کرده است و از سال ۲۰۰۷ در وزارت کشور عراق کار کرده است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  مشرق، تاریخ انتشار: 25 تیر  1400، کدخبر: 1246199، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین