پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ بانک مهر ایران بدون بند حسابرسی به تصویب مجمع عمومی این بانک رسید.
شعار سال: مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده این بانک با حضور نمایندگان سهامداران برگزار شد و یکی از مصوبات این جلسه صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ بود.

جمع کل دارایی‌های بانک مهر ایران ۶۵ درصد رشد را در سال ۱۳۹۹ تجربه کرده و از ۲۹۱هزار میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۸ به ۴۸۲هزار میلیارد ریال در پایان سال گذشته رسیده است. یکی از مهم‌ترین اقلام دارایی تسهیلات پرداختی است که در بازه زمانی یاد شده رشدی ۵۷ درصدی داشته و از ۲۲۸هزار میلیارد ریال به ۳۶۰هزار میلیارد ریال رسیده است.

در بخش دیگر ترازنامه می‌بینیم که سپرده‌های مشتریان با رسیدن از ۲۵۰هزار میلیارد ریال به ۴۳۲هزار میلیارد ریال، ۷۲ درصد افزایش یافته است. در قسمت سود انباشه بانک نیز شاهد رشد ۱۳۷ درصدی و رسیدن از ۳۹۵۲ میلیارد به ۹۳۶۴ میلیارد ریال هستیم.
همچنین در صورت‌های مالی بانک مهر ایران مشخص است که جمع درآمد‌های عملیاتی بانک از ۱۵هزار میلیارد ریال به ۲۲هزار میلیارد ریال رسیده و رشدی ۴۶ درصدی داشته است. سود خالص بانک نیز از ۵۹۴۷ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ به ۷۱۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

بانک مهر ایران در اغلب سال‌های گذشته نخستین بانک کشور بوده که نسبت به برگزاری مجمع عمومی سالانه خود اقدام کرده است. همچنین این بانک موفق شده در همه سال‌های اخیر صورت‌های مالی‌اش را بدون بند حسابرسی به تصویب مجامع عمومی خود برساند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۴۶۰۹۸، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین