پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه: (در واکنش به توییت پرویز امینی)، اما به امثال این برادر عزیز که نمی‌شناسم که هستند [..] عرض می‌کنم. شما عزیزانی که بدنبال اعتراض بنده به حذف صفحه رئیس قوه قضائیه از اینستاگرام احساس تکلیف کرده‌اید جواب بنده را با توهین و تهمت و تحقیر بدهید.
شعار سال: اگر طرفدار استمرار سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور هستید حتما مخاطب پیام بنده هستید.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه: (در واکنش به توییت پرویز امینی)، اما به امثال این برادر عزیز که نمی‌شناسم که هستند [..]عرض می‌کنم.

شما عزیزانی که بدنبال اعتراض بنده به حذف صفحه رئیس قوه قضائیه از اینستاگرام احساس تکلیف کرده‌اید جواب بنده را با توهین و تهمت و تحقیر بدهید.

اگر مسلمان هستید دیانت اسلام اجازه نمی‌دهد به دشمن اینقدر خوشبین و با تساهل باشیم و به مومن اینقدر بدبین و منزجر.

ایرانی که قطعا هستید یک ایرانی قطعا از اینکه یک اجنبی بنشیند برای ما تصمیم بگیرد و صفحه رئیس قوه کشور ما را حذف کند صفحه مفسدین اقتصادی که ایشان با آن‌ها مبارزه می‌کند را بالا نگه دارد ناراحت میشود و اعتراض می‌کند اگر نسبت به آن واقعه هم عکس العملی به این شدت نشان داده اید که حتما مردم باید دیده باشند اگرنه در اساس تفکرتان باید تجدید نظر بفرمایید.

ضمنا به فرستنده این پیام خاص هم عرض میکنم/ خوب بود شما که از رگ کلفت کردن بدتان می‌اید لااقل بجای کاربرد این الفاظ موهن مینوشتید کدام حرف بنده اشتباه و غیر منطقی بوده تا فرصت اصلاح داشته باشم/ برای اینکه با توهم نسبت به این حقیر قضاوت نکنید خوب است در یک مجمع بسیج حضور پیدا کنید قضاوت آن‌ها را هم در مورد مدیریت بسیج بشنوید.

نقدی در یادداشت دیگری در خصوص اعتراض‌ها به یادداشتش نوشت:

دوستان تصاویر بالا را از واکنش‌های بعضی از عزیزان انقلابی نسبت به پیام دیشب بنده در واکنش به بسته شدن صفحه مجازی حجت الاسلام اژه‌ای فرستاده اند.

بنده نسبت به هیچ طرحی اظهار نظر نکرده ام فقط نسبت به سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور اعتراض کرده ام و از مجلس خواسته ام به این وضع پایان دهد.

اگر شما هم طرفدار استمرار این سلطه هستید حتما شما مخاطب پیام بنده هستید و یقینا باید خودتان را اصلاح کنید، اما اگر اینطور نیست که بنده همینطور فکر میکنم و تصور میکنم شما هم خواهان عزت واستقلال کشور در فضای مجازی هستید پس در یک جبهه هستیم و شایسته نیست حتی اگر انتقادی به بنده دارید با این لحن که با دشمن حرف می‌زنید در مورد برادرتان هم اینطور بنویسید.

عزیزان امروز فضای مجازی کشور ما تحت مدیریت بیگانه است آن‌ها ثصمیم میگیرند به چه پیامی ضریب بدهند و چه چیزی را فیلتر کنند کدام پیام‌ها را پر بازدید کنند و کدام را در انزوا قرار دهند و نتیجه این وضع گسترش فحشا و اباحه گری شخصیت سازی از انسان‌های بشدت فاسد و منزوی سازی انسان‌های پاک بوده آن‌ها تصمیم گرفتند تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی را حذف کنند صفحات سید حسن نصرالله قهرمان امت اسلام را حذف کنند و کردند هرگاه اراده کردند صفحات رهبر بزرگوارمان را بستند و.. این برازنده یک ملت آزاد و مستقل نیست که دیگران اینطور برایش تصمیم بگیرند/ کانال محمدرضا نقدی در روبیکا

واکنش سردار نقدی به اعتراض‌ها؛ شکوائیه اول و دوم

شکوائیه دوم سردار نقدی
بنام خدا
واکنش‌های بعضی از عزیزان انقلابی نسبت به پیام دیشب بنده در واکنش به بسته شدن صفحه مجازی حجت الاسلام اژه‌ای فرستاده اند از محبت عزیزان که بعضا این لطف شان به بنده مستمر است تشکر میکنم انشالله همه این توهین‌ها و تهمت‌ها را برای خدا نوشته اند *و نزد خدا ماجورند، اما از آنجا که بخاطر مواضع شان ممکن است مدیون مردم شوند و نام آن‌ها در پیشگاه خدا در کنار نام دشمنانشان قرار گیرد وظیفه خود می‌دانم نکاتی را به شما عزیزان و سایر دوستانی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند یادآوری کنم انشالله خدا همه ما را هدایت کند.

اولا اگر حرف بنده را از کانال خودم بدون تحریف خوانده باشید میدانید که بنده نسبت به هیچ طرحی اظهار نظر نکرده ام فقط نسبت به سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور اعتراض کرده ام و از مجلس خواسته ام به این وضع پایان دهد.

اگر شما هم طرفدار استمرار این سلطه هستید حتما شما مخاطب پیام بنده هستید و یقینا باید خودتان را اصلاح کنید، اما اگر اینطور نیست که بنده همینطور فکر میکنم و تصور میکنم شما هم خواهان عزت واستقلال کشور در فضای مجازی هستید پس در یک جبهه هستیم و شایسته نیست حتی اگر انتقادی به بنده دارید با این لحن که با دشمن حرف می‌زنید در مورد برادرتان هم اینطور بنویسید.

عزیزان امروز فضای مجازی کشور ما تحت مدیریت بیگانه است آن‌ها تصمیم میگیرند به چه پیامی ضریب بدهند و چه چیزی را فیلتر کنند کدام پیام‌ها را پر بازدید کنند و کدام را در انزوا قرار دهند و نتیجه این وضع گسترش فحشا و اباحه گری شخصیت سازی از انسان‌های بشدت فاسد و منزوی سازی انسان‌های پاک بوده آن‌ها تصمیم گرفتند تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی را حذف کنند صفحات سید حسن نصرالله قهرمان امت اسلام را حذف کنند و کردند هرگاه اراده کردند صفحات رهبر بزرگوارمان را بستند و..

این برازنده یک ملت آزاد و مستقل نیست که دیگران اینطور برایش تصمیم بگیرند.

عزیزان بدانید این وضعیت که رهبری نوروز امسال از آن بعنوان "وضعیت ول فضای مجازی" یاد کردند عامل اصلی در افزایش طلاق و فروپاشی خانواده هاست، عامل اصلی اباحه گری و دور شدن بعضی اقشار از قیودات دینی فرار نوجوانان از منزل است، عامل شکل گیری اغتشاشات و بی نظمی‌های اجتماعی، کشته سازی، آتش زدن اموال عمومی و مفاسد عجیب و غریبی است که نمیتوانم آنرا در اینجا بگویم اشاعه فحشاست.
هر کس از ما که موجب یک روز تاخیر در ساماندهی این فضا شود در پیشگاه خدای متعال در تمام این گناهان سهیم است همه باید مواظب مواضع مان باشیم ان السمع والبصر والفواد کل اولئک کان عنه مسولا سخنی نگوییم که به یک ملت بدهکار و شرمنده روی شهدا در روز محشر باشیم.

همه باید دست بدست یکدیگر دهیم و این وضعیت زشت را پایان دهیم این با تهمت زدن ما به یکدیگر میسر نیست مواضع خودم را در نامه‌ای که ۴ سال پیش به رئیس جمهور نوشته ام آمده است در زیر می‌آورم بخوانید اگر انتقاد دارید بنده ساعت ۱۵ شنبه ۱۶ مرداد پذیرای همه منتقدین هستم انشالله با گفتگو به تفاهم میرسیم و نیازی به حرف‌های زشت دشمن شاد کن در فضای مجازی نخواهید داشت.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رصد تحلیل‌های روز
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین