پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
کمیته تحقیقات روسیه در راستای پیگیری اطلاعات مربوط به یک باند فساد و رشوه در پلیس روسیه به ویلای لوکس یکی از پرسنل پلیس در مسکو رسید و طی بازرسی متوجه شد حتی دستشویی ویلا هم با ورق‌های طلا مزین شده است.
شعارسال:کمیته تحقیقات روسیه در راستای پیگیری اطلاعات مربوط به یک باند فساد و رشوه در پلیس روسیه به ویلای لوکس یکی از پرسنل پلیس در مسکو رسید و طی بازرسی متوجه شد حتی دستشویی ویلا هم با ورق‌های طلا مزین شده است.

تاکنون رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ساراتوف واقع در جنوب روسیه به همراه ۶ متهم دیگر در این پرونده دستگیر شده‌اند.
 


دستشویی طلاکاری شده کار دست پلیس خلافکار داد
 
این در حالی است که الکساندر کینشتین نماینده حزب روسیه متحد در کانال تلگرام خود نوشت، بیش از ۳۵ افسر پلیس راهنمایی و رانندگی این منطقه تاکنون بازداشت شده‌اند.



گفتنی است این افراد متهم به دریافت رشوه برای صدور مجوز به شرکت‌های مختلف هستند، این مجوز‌ها به رانندگان شرکت‌های مذکور اجازه می‌داد بدون بازرسی از پست‌های پلیس عبور و بار‌های بدون مجوز نظیر غلات و مواد ساختمانی را به نقاط دیگر منتقل کنند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۰۷۲۶۰، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
وقتی پلیس خلافکار باشه دیگه چه توقعی میشه از بقیه داشت، ولی همیشه هم اینطور نیست و نمیشه عمومیت داد این موارد رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین