پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ساعتی قبل در گفتگو با دوست و همکارم «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه، تحولات افغانستان، سوریه و خلیج فارس را بررسی کردیم. خوشبختانه موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگ‌های برداشته شده و با طی تشریفات فنی، عضویت ایران نهایی خواهد شد.
شعار سال: دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: خوشبختانه موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگ‌های برداشته شده و با طی تشریفات فنی عضویت ایران نهایی خواهد شد.

علی شمخانی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ساعتی قبل در گفتگو با دوست و همکارم «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه، تحولات افغانستان، سوریه و خلیج فارس را بررسی کردیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: خوشبختانه موانع سیاسی برای عضویت ایران در پیمان شانگ‌های برداشته شده و با طی تشریفات فنی، عضویت ایران نهایی خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/۶۳۲۴۶۲
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین