پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
وزیر پیشنهادی نیرو گفت: وقتی برنامه را به مجلس ارائه می‌دهیم این برنامه بایستی متناسب با نقطه نظرات کمیسیون‌ها، مجامع استانی و فراکسیون‌های مجلس باشد.

شعار سال: علی اکبر محرابیان، صبح امروز پنجشنبه، 21 مرداد ماه سال 1400، وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم با حضور در محل وزارت نیرو واقع در اتوبان نیایش طی دیداری با رضا اردکانیان وزیر فعلی نیرو دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت این وزارت خانه قرار گرفت.
 
در ابتدای این دیدار معاونان و مدیران کل وزارت خانه گزارشی از وضعیت برقی کشور، میزان مصرف رمز ارزها و نیز ذخایر آبی پشت سدها و میزان بارندگی ارائه کردند.


*بیشترین توسعه و خودکفایی را در وزارت نیرو داشته‌ایم
 
محرابیان وزیرپیشنهادی نیرو در ابتدای شروع صحبت‌های خود ضمن عرض خسته نباشید و قدردانی از مدیران فعلی وزارت نیرو اظهار کرد: اگر بخواهیم منصفانه درباره این وزارت خانه صحبت کنیم آنکه بخش قابل توجهی از خدمات جمهوری اسلامی در این وزارت خانه رقم خورده و سهم وزارت نیرو نیز بیشترین مقدار ممکن در آن  است که جز با تلاش نیروهای متخصص و پاکدست زحمتشکان عرصه نیرو میسر نشده است.
 
وی ادامه داد: اگر این صنعت و صنابع وابسته به حوزه خدمات رسانی وزارت نیرو را مورد ارزیابی قرار دهیم متوجه می‌شویم بیشترین توسعه و خودکفایی را در این وزارت خانه داشته‌ایم.
 
وزیر پیشنهادی نیرو گفت: در این وزارت خانه تقریبا خودکفا هستیم و با یک سری کارهای جهادی دیگر می‌توانیم این خودکفایی را به صددرصد برسانیم.
 
*ما مجری اسناد بالادستی در وزارت خانه نیرو هستیم
 
محرابیان ادامه داد: در طول چندوقت اخیر به دلیل مسائل و مشکلاتی که ایجاد شده یک سری نواقصی داشته‌ایم که باید سعی کنیم این کارهای ارزشمند در سایه آن کمبودها کمرنگ نشود و ما قدردان و امانتدار پرسنل خدوم این وزارت خانه هستیم.
 
وی افزود: ما مجری اسناد بالادستی در وزارت خانه نیرو هستیم که برای آن یک سری اکشن پلن(برنامه عملیاتی) برای پیاده کردن آن برنامه‌ها ارائه خواهیم داد.
 
وزیر پیشنهادی نیرو تصریح کرد: این برنامه و اکشن پلن باید از دل وزرات خانه بجوشد و همه مدیران در آن سهم داشته باشند تا همگی متعهد به اجرای آن در آینده باشند.


*باید بندهایی بنویسیم که هم قابل اجرا باشد
 
محرابیان گفت: طی صحبت‌هایمان با جناب اردکانیان قرار شد این اکشن پلن را بین مدیران توزیع کرده و مدیران نیز نقطه نظرات خود را نسبت به این برنامه اعلام کنند.
 
وی بیان کرد: باید بندهایی بنویسیم که هم قابل اجرا هم معقول و هم با لحاظ اعتبارات و امکانات موجود باشد.
 
وزیر پیشنهادی نیرو در دولت سیزدهم گفت: وقتی برنامه را به مجلس ارائه می‌دهیم این برنامه بایستی متناسب با نقطه نظرات کمیسیون‌ها، مجامع استانی و فراکسیون‌های مجلس باشد.
 
محرابیان در پایان با اشاره به اینکه باید به دنبال رای بالایی به برنامه عملیاتی وزارت نیرو  از سوی نمایندگان مجلس باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم کشور و مردم از خدمات و تجارب گران‌بهای شما در آینده نیز برخوردار شوند.
 
در پایان این نشست اردکانیان ضمن قدردانی از حضور محرابیان در جمع مدیران این وزارت خانه گزارشی مکتوب از وضعیت فعلی این وزارت خانه را به محرابیان تقدیم کرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:  21 مرداد   1400، کدخبر: 14000521000407، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین