پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ضمن اشاره به فعالیت های مختلف پلیس در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ... گفت: مقابله با مصادیق هنجارشکنی دینی از وظایفه پلیس است.

شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین "ابوتراب بهرامی" در جمع کارکنان پلیس استان یزد ضمن اشاره به مصادیق و وظایف پلیس گفت: پلیس باید ضمن مقابله با هنجارشکنی های دینی مثل بدحجابی در مقابل توهین به مقدسات، قرآن، اسلام، احکام اسلامی، رهبری و حقوق مومنان نیز واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف پلیس در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و ... گفت: نتیجه فعالیت های پلیس، امنیت پایداری است که مردم از آن بهره می برند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه مسائل اخلاقی اسلام، کفار را از بت پرستی و شرک به میدان جهاد و شهادت در راه خدا کشاند خاطرنشان کرد: ما باید مسائل اخلاقی از جمله غیرت، خوش اخلاقی، راستگویی و شجاعت را که در اسلام آمده مدنظر قرار داده و در برخورد با ارباب رجوع این موارد را رعایت کنیم.

وی امربه معروف و نهی از منکر را در حقیقت نوعی غیرت دینی برشمرد و افزود: یک مسلمان علاوه بر ادای فرایض دینی، باید اهل جهاد و مقابله با دشمن باشد و در مقابل دشمن نیز بایستد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا همواره در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی در حال جنگ با ایران است و به صراحت این موضوع را اعلام کرده و آن چیزی که این کشور را وادار به مذاکرات کرد اقتدار ایران اسلامی بود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عهدشکنی آمریکا و اینکه دشمنان به هیچ چیز جز منافع خود پایبند نیستند، گفت: هویت نظام به ما اجازه نمی دهد با آمریکا کنار بیاییم و در برابر آن سازگاری کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با بیان اینکه برای مبارزه با دشمن باید مقتدر بود؛ خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم بر اقتدار و مقتدر بودن ایران اسلامی تاکید دارند باید در برابر توطئه ها و تعرضات دشمنان به اسلام و نظام، واکنش و حساسیت نشان داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16آبان1395، کدخبر: 426307: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین