پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
جلسه مجلس برای بررسی ادعای مطرح شده در خصوص اموال وزیر پیشنهادی نفت برای دقایقی غیرعلنی شد.
شعارسال: در حالی که قرار بود ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه جلسه مجلس بعد از اعلام تنفس نیم ساعته مجددا تشکیل شود، مجلس به مدت ۲۰ دقیقه وارد نشست غیرعلنی شد تا الیاس نادران در خصوص ادعاهایش پیرامون اموال جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت توضیحاتی را ارائه کند.

الیاس نادران صبح امروز و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت به عنوان مخالف گفت که اوجی درباره اموال و دارایی هایش خلاف واقع می‌گوید. در پاسخ به این ادعا وزیر پیشنهادی نفت گفت که اگر اموالی غیر از آنچه که به رئیس جمهور اعلام کرده ام وجود داشته باشد سند آن را به نام مدعیان می‌زنم.

همچنین بنابر گزارش همشهری، بنابراین، بعد از پایان فرصت تنفس مجلس، نمایندگان در یک جلسه غیر علنی و غیر رسمی اسناد الیاس نادران، نماینده تهران علیه اوجی وزیر پیشنهادی نفت را بررسی کردند.

 همچنین ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: الیاس نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اسناد و مدارکی در مورد چند موضوع درباره جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت داشته که خواسته است در جلسه غیر علنی مطرح شود.

جلسه مجلس از ساعت ۱۱:۳۰ جهت ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به صورت علنی کارش را شروع کرد.
 

ادعای فساد مالی اوجی و توضیحات نامزد وزارت نفت
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۴۸۳۳۵، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین