پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کردند.
شعار سال: در این دیدار سردار امیرعلی حاجی‌زاده با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ابراز امیدواری کرد: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان ساخت: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.

امیر سرتیپ آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و تصریح کرد: رفع تمامی نیازمندی‌ها نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۳شهریور ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۶۱۳۰۹۳۸۶، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
ارتقاء قدرت دفاعی سپاه نتیجه‌اش امنیت و آمادگی بیشتر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین