پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
نبود کمیته تشریفات در جزیره خارگ به منظور پذیرایی مناسب از میهمانان رسمی مقامات کشوری ، لشکری و مدعوین برنامه های ویژه کشوری، استانی و حتی خارجی یکی از مشکلاتی است که باید بصورت ویژه به آن پرداخته شود
شعارسال: نبود کمیته تشریفات در جزیره خارگ به منظور پذیرایی مناسب از میهمانان رسمی مقامات کشوری ، لشکری و مدعوین برنامه های ویژه کشوری، استانی و حتی خارجی یکی از مشکلاتی است که باید بصورت ویژه به آن پرداخته شود .

برگزاری همایش ها، مراسمات ملی و فراملی با رعایت اصول تشریفات را می توان از اهم فعالیت های کمیته تشریفات عنوان کرد ، یکی از مشکلاتی که می تواند این کمیته حل کند می توان به ورود یک میهمان مدعوی که وارد جزیره خارگ می شود اشاره کرد که باید به نحو احسن استقبال و پذیرایی شوند تا با خاطره خوش خارگ را ترک کند.

می توان با گسترش فعالیت های این کمیته ازافرادی که در زمینه تشریفات و گردشگری تخصص داشته باشند و یا دوره هایی را دراین زمینه گذرانده باشند استفاده خواهد شد و آنها می توانند عضو این گروه شوند چرا که باید در سطح کلان گسترش یابد.

متاسفانه در حال حاضر یک مهمان رسمی وارد جزیره خارگ می شود، تمامی مقامات دچار سردرگمی هستند و مشخص نیست وظیفه هر نهاد در قبال مقام یا مهمان ورودی چیست ، همچنین در فرودگاه شاهد بی نظمی های فراوانی هستیم، متاسفانه اصول اولیه تشریفات از مقامات در خارگ رعایت نمی شود و همین موضوع باعث رخ دادن مشکلات فراوانی و گاها باعث بروز نارضایتی هایی شده است .

نیاز است استاندار بوشهر با تقویت بخشداری ویژه خارگ نسبت به راه اندازی بخش تشریفات رسمی همانند تمامی فرودگاه های کشور در جزیره خارگ بخش تشریفات راه اندازی گردد .

این طرح با همراهی و همکاری روابط عمومی ارگان های دولتی ، سازمان های نظامی ، انتظامی و شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ راه اندازی شود لزوم

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری نخ نیوز، تاریخ انتشار: پنجشنبه 31 تیر 1395، کدخبر: 10094، www.nakhnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین