پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مردم جزیره خارگ با تاکید بر لزوم رسیدگی به نیازهای این جزیره، خواستار توجه ویژه مسئولان به مشکلات خارگ شدند. جمعی از مردم جزیره خارگ از صبح یکشنبه در مقابل بخشداری ویژه خارگ تجمع کردند و خواستار حضور مسئولان استان برای رسیدگی به مشکلات و تامین نیازهای جزیره شدند...

شعار سال: مردم جزیره خارگ با تاکید بر لزوم رسیدگی به نیازهای این جزیره، خواستار توجه ویژه مسئولان به مشکلات خارگ شدند.

جمعی ازمردم جزیره خارگ از صبح یکشنبه در مقابل بخشداری ویژه خارگ تجمع کردند و خواستار حضور مسئولان استان برای رسیدگی به مشکلات و تامین نیازهای جزیره شدند.

مردمبا امضای یک طوماربر لزوم اجرایی شدن مصوبات دولت در جزیره خارگ تاکید کردند و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی در این جزیره را خواستار شدند.


مشکلات اشتغال جوانان و قطع خدمات عمومی به مردم جزیره و تکمیل اسکله صیادی خارگاز دیگر موارد مورد اعتراض این افراد بود.

همچنین مشکلاتی نیز در زمینه آب و برق و گاز در خارگ وجود دارد که مردم جزیره خواستار تلاش مسئولان برای رفع این مشکلات شدند.

تجمع کنندگان خواستار حضور استاندار بوشهر در جزیره خارگ هستند ومی‌گویند: مردم جزیره مقاومت و ایستادگی مانند سال‌های دفاع از میهن اسلامی قصد دارند تا رفع مشکلات در صحنه حاضر باشند.


هم اکنون نماینده ساکنین بومی در دفتر بخشدار ویژه خارگ در حال گفتگو با عسکر زارعی بخشدار ویژه خارگ است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسیم جنوب، تاریخ 3 آبان 94، کد مطلب: 174445: www.nasimjonoub.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین