پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
نایب رئیس شورای شهر خارگ گفت: پیمانکاران بومی فعال در جزیره خارگ باید حمایت شوند.

شعار سال: لطف‌الله علی‌پور بر لزوم استفاده از پیمانکاران بومی و مستقر در جزیره خارگ و شفافیت در برگزاری مناقصات تاکید کرد.

وی با بیان این که استفاده از پیمانکاران مستقر در جزیره باعث رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در جزیره می‌شود تصریح کرد: دسترسی به نیروی کار ماهر در خارگ، وجود تجربیات موفق، وجود پیمانکاران در رشته های مختلف و استفاده حداکثری از پیمانکاران خارگی و ظرفیت بومی از جمله مزایای استفاده از پیمانکاران بومی است.

نایب رئیس شورای شهر خارگ خاطرنشان کرد: تاکنون تذکرات شفاهی و کتبی مبنی بر شفافیت در برگزاری مناقصات و معاملات متوسط و حمایت از پیمانکاران بومی و مستقر در جزیره و همچنین رعایت مساوات در واگذاری پروژه‌ها ارائه شده است.

وی تصریح کرد:‌باید از ترک تشریفات مناقصات جلوگیری و شورای اسلامی شهر طی مصوبه ای شهرداری را مکلف به اطلاع رسانی در سایت شهرداری در زمینه برگزاری مناقصه و حتی استعلام بهای مربوط به پروژه کند تا عدالت، شفافیت و رضایت پیمانکاران مستقر در جزیره را به همراه داشته باشد.

علی‌پور ادامه داد: بانک اطلاعاتی از پیمانکاران توانمند در جزیره خارگ برای حوزه‌های مختلف کاری ایجاد شود تا حداقل شفافیت لازم برای واگذاری پروژه ها برای پیمانکاران مستقر در جزیره ایجاد شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 4اسفند 96، کدمطلب:2411، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
چرا از این جزیره خبر های زیادی شنیده نمیشود ، اخبار جزایر کوچکتر ایران هم کمی به آن رسیدگی کنید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین