پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: مه غلیظ در بوشهر، ۶ پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس را لغو و یا به تأخیر انداخت.
شعارسال: مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: مه غلیظ در بوشهر، ۶ پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس را لغو و یا به تأخیر انداخت.

مه غلیظ صبحگاهی در استان بوشهر صبح امروز مشکلاتی در تردد ایجاد کرد که این مهم سبب کاهش دید در برخی مناطق شمالی، شرقی و مرکز استان بوشهر و لغو و تاخیر پروازها شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع مه غلیظ صبحگاهی در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: مه غلیظ دید افقی در گناوه به 50 متر و بوشهر را به 100 متر رساند.

علیرضا بهادری با بیان اینکه پدیده مه‌‌گرفتگی در شهرستان‌های گناوه، دشتستان و بوشهر رخ داد تصریح کرد: مه در جاده برازجان- بوشهر بسیار غلیظ بود ولی در شهرستان‌ دیلم و شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر این پدیده رخ نداد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر نیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از لغو و تاخیر پروازهای فرودگاه بوشهر خبرداد و گفت: مه غلیظ در بوشهر، شش پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس را لغو و یا به تأخیر انداخت.

کمال دهقان منشادی با بیان اینکه پرواز شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و آسمان رفت و برگشت از تهران به بوشهر و بالعکس لغو شد، افزود: مه غلیظ صبحگاهی پروازهای شرکت ایران ایر از تهران به بوشهر و بالعکس را به تاخیر انداخت.

وی با بیان اینکه ایران ایر تنها انجام پروازها با تاخیر را اعلام کرده گفت: تاکنون زمان دقیق ورود و خروج مسافران به فرودگاه بوشهر گزارش نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه کمک ناوبری تا میزان دید یک‌هزار و 200 متر قادر به فراهم کردن امکان فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر است خاطر نشان کرد: غلظت زیادی مه صبحگاهی امروز در فرودگاه بوشهر سبب شد تا میزان دید خلبان به کمتر از 800 متر برسد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آبان 1396، کدخبر: 1558061، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین