پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی را به سِمَت فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش و رئیس هیئت مدیره بنیاد تعاون آجا و مهندس جعفر آقایی را به عنوان مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.

شعار سال: امیر سرلشکر موسوی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بنیاد تعاون ارتش، عملکرد فعلی بنیاد را نسبت به گذشته مطلوب‌تر خوانده و چشم انداز آن را رفع دغدغه معیشت به ویژه در حوزه مسکن کارکنان اعلام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه، امید، اعتماد و رضایت نسبی کارکنان ارتش نسبت به عملکرد بنیاد را یک سرمایه بزرگ و اصلی دانسته و بر حفظ این سرمایه و ارتقای آن تاکید کرد.

در این جلسه امیر سرتیپ خرم‌طوسی گزارش کوتاهی از عملکرد بنیاد ارائه کرد و تحولات ایجاد شده در سه سال گذشته را مرهون تدابیر، حمایت‌ها و راهنمایی‌های فرمانده کل ارتش و همکاری و همدلی تمامی مسئولان و فرماندهان اعلام کرد.

فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ومدیر عامل بنیاد تعاون ارتش منصوب شدند

مهندس آقایی نیز با ارائه گزارش عملکرد کوتاهی، برنامه‌های آتی، سرعت بخشیدن به اجرا و پیشرفت پروژه‌ها و شفاف‌سازی در عملکردها و پاسخگویی به ذی‌نفعان را اولویت کاری خود عنوان کرد.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: ۳۱شهریور۱۴۰۰،کد خبر: ۲۰۲۹۲۷، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین