پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
از روز اول، بسیاری از افراد با شنیدن خبر انتصاب علی عسگری به ریاست سازمان صداسیما دچار حیرت شده بودند. این حیرت در افرادی که ایشان را از نزدیک می‌شناختند، بشدت بیشتر بود. محمد سرافراز در انتقاداتی تند در خصوص عملکرد علی عسگری در دوره مدیریت در صداسیما عنوان داشته است که، جناب علی عسگری در دوران مدیریت پنج‌ساله در رسانه ملی نه نقشه راهی داشت و نه اغلب راهبرد‌های پیوست حکم رهبری را اجرا کرد. خلاصه هر دستاوردی داشت حاصل اقدامات دو مرجع تصمیم سازی در دفتر رهبری است.
شعار سال: محمد سرافراز، رئیس سابق سازمان صدا و سیما
جناب علی عسگری در دوران مدیریت پنج‌ساله در رسانه ملی نه نقشه راهی داشت و نه اغلب راهبرد‌های پیوست حکم رهبری را اجرا کرد مانند:

حضور موثر در فضای مجازی
چابک سازی ساختار
افزایش بهره‌وری
مرجع شدن رسانه

خلاصه هر دستاوردی داشت حاصل اقدامات دو مرجع تصمیم سازی در دفتر رهبری است

للللللللل
علاوه بر سرافراز، صاحب نظران دیگری نیر هستند که به مدیریت علی عسگری در صداسیما انتقاد داشته و ان را فاقد کارآمدی دانسته اند.
تعداد بازدید : 15
قدم اول اصلاح صداوسیما تغییر مدیران کلان و میانی است

سعید‌آجرلو مدیرمسئول روزنامه صبح‌نو ‌‌با اشاره به این موضوع که مسئله اصلی رسانه‌ملی مدیریتی است،در مصاحبه ای معتقد است که: دکتر علی‌عسگری از نظر محتوا و ایده نتوانستند هیچ تحولی در صداوسیما ایجاد کنند.
 صداوسیما به مدیریتی غیردولتی و درآمدزا نیاز دارد تا روابطش را با افکار عمومی ترمیم کند و لکنت زبانش را در مقابل نهاد‌های مختلف کم کند. چراکه وقتی استقلال مالی داشته باشد راحت‌تر می‌تواند از نهاد‌های مختلف مطالبه کند.
مدیر صداوسیما باید ذیل کنار گذاشتن محافظه‌کاری به سمت درآمدزایی و اقتصادی کردن فعالیت‌های رسانه و هم به سمت محتوا حرکت کند و در نقطه‌ای این‌ها را به یکدیگر گره بزند.
 ما با ساختار فعلی دچار مشکلیم. به شدت به مخاطب سنجی احتیاج داریم. باید رابطه بین افکار عمومی را رسانه‌ملی قدرت بدهیم. ما به شدت به گفتگو با نخبگان نیاز داریم
 ما به مدیری نیاز داریم که هم از پس تفکرات محافظه‌کارانه بربیاید هم بینش دقیقی نسبت به آینده داشته باشد و هم طراحی دشمن را بشناسد و بتواند رسانه را بر اساس ظرفیت‌ّها و خواست مردم طراحی کند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین