پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
«مهدی رشید الحمدانی»، وزیر منابع آبی این کشو روز سه شنبه ضمن تاکید بر این که کارت‌های فشار مهمی برای گرفتن حقوق آبی خود در اختیار دارند، اعلام کرد که هیچ گونه توافقی با ایران در مورد حقابه کشورش به دست نیامده است.
شعار سال: به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الحمدانی در گفتگو با برنامه «المحاید» (بی طرف) در شبکه خبری تلویزیون دولتی عراق (العراقیه الاخباریه) همچنین اظهار داشت: شواهدی داریم مبنی بر این که ایران اقدام به حفر تونل و تغییر مسیر آب می‌کند؛ وزارت امور خارجه در مسیر بین المللی کردن پرونده آب با ایران است.

وزیر منابع آبی عراق در ادامه نیز ضمن ادعای این که ایران قوانین بین المللی مربوط به آب را نقض می‌کند، تصریح کرد: ما به طور رسمی تخلفات ایران را بدان اطلاع دادیم با این حال پاسخی دریافت نکردیم.

الحمدانی در پایان ضمن تاکید بر این که عراق توانسته آب را در سد‌های خود ذخیره کند، عنوان کرد: کارت (فشار) ما با ایران این است که به دیوان بین المللی دادگستری متوسل شویم جایی که کشور‌های بالادست حق قطع آب (از کشور‌های پایین دست) را ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آفتاب، تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۲۸۳۵۶، aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین