پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 14
کد خبر: ۳۶۱۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف توانیر گفت: شرکت‌های بیمه‌ای حاضر به شرکت در مناقصه شرکت توانیر برای پرداخت خسارات ناشی از خاموشی‌ها نیستند و پرداخت آن همچنان بلاتکلیف است.
شعار سال: عبدلامیر یاقوتی با اشاره به اینکه عقب افتادن پرداخت‌های شرکت بیمه به دلیل شرکت نکردن شرکت‌های بیمه در مناقصه است افزود: توانیر اولین و دومین مناقصه را در مرداد و شهریور ماه برگزار کرد که در هیچ کدام از این مناقصه ها، شرکت‌های بیمه‌ای حضور نداشتند.

وی با اشاره به برگزاری دور سوم مناقصه در مهرماه گفت: یکی از دلایل جذاب نبودن شرکت در این مناقصه برای شرکت‌های بیمه، رقم پایین تعیین شده برای حق بیمه در قبوض برق است.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر با اشاره به راه اندازی سامانه بیمه برای ثبت خسارات ناشی از خاموشی‌های برق ادامه داد: با راه اندازی این سامانه ثبت گزارش‌های خسارات بسیار ساده و البته تقاضا نیز افزایش یافته است از طرفی هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی رشد داشته که این روند نیز از دیگر دلایل حضور شرکت‌های بیمه‌ای در مناقصات است.

یاقوتی با تاکید بر اینکه این اتفاق در سال‌های گذشته نیز رخ داده است گفت: پس از این دوره اگر شرکت کننده‌ای حضور پیدا نکرد طبق قانون شرکت توانیر از طریق گفتمان با شرکت‌های بیمه‌ای و با استفاده از دیگر ظرفتی‌ها می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: شرکت بیمه‌ای تاکنون ۹۵ درصد خسارات ناشی از نوسانات برق مربوط به سال ۹۹ را پرداخت کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۸۰۶۶، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین