پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
رئیس قوه قضائیه، حل مشکلات آب، محیط زیست، زمین و بعضی ناهنجاری‌های اجتماعی را از جمله اولویت‌های سفر به استان قزوین بیان کرد.

  شعار سال:حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان قزوین با حضور در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا، گفت: آب، محیط زیست و زمین به ویژه مشکلات اراضی وقفی، مسائل مهم استان قزوین هستند که قصد داریم با همکاری قوای دیگر و مردم حل شود.
 
وی افزود: استان قزوین با بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و تولیدی، یکی از قطب‌های اقتصادی و صنعتی کشور است و نباید مشکل داشته باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: قوه قضاییه آنچه در برخورد با ناهنجاری‌ها و مبارزه با فساد و تبعیض و حذف گلوگاه‌های فساد مربوط به دولت و مجلس است، به آن‌ها منتقل می‌کند تا این معضلات با اصلاح قوانین یا وضع قوانین جدید و تقویت بخش‌های نظارتی، برطرف شود.
 
وی افزود: استان قزوین با پیشینه تاریخی و مذهبی و با ظرفیت‌های سیاسی بالا و همچنین داشتن علما و دانشمندان بزرگی در فقه، اصول، کلام، فلسفه، شعر و ادبیات، شهدای والامقامی، چون شهید بابایی، لشکری و ده‌ها شهید بزرگ و همچنین آزادگان بسیاری از جمله مرحوم ابوترابی، که نمادی از مقاوت، ایثار و ایستادگی بود را در خود پرورش داده است.
 
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قزوین با داشتن دشت حاصلخیز، مدارس متعدد علمیه و دانشگاه‌های بزرگی، چون دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با مردمی همیشه در صحنه در مقاطع مختلف، جا دارد نگاه ویژه‌ای به آن شود و نباید با این همه ظرفیت، مشکلاتی در این استان وجود داشته باشد.
 
رئیس دستگاه قضا تأکید کرد: نباید مسائل سیاسی باعث شود استان قزوین آسیب ببیند بلکه باید از مجموعه ظرفیت‌ها برای کشور، مردم و ارتقای نظام استفاده کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به سرکشی به استان‌های کشور گفت: اگر چه به خاطر کرونا سفر به استان‌ها به تأخیر افتاد اما، با بهبود یافتن اوضاع، این سفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، انجام می‌شود.
 
وی افزود: دو سه مسئله مهم در استان قزوین وجود دارد و باید بتوانیم با کمک مسئولان استانی و همچنین مرد، گام‌های بلندتر و عمیق‌تر از گذشته، برای حل آن‌ها برداریم.
 
رئیس قوه قضائیه، مسائل مهمی، چون آب، محیط زیست، زمین و وجوه مختلف آن از جمله وقف و همچین برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های سفر به استان قزوین بیان و ابراز امیدواری کرد: با کمک مجلس و دولت، در زمینه مبارزه با فساد، تبعیض و ناهنجاری‌ها و برخورد با گلوگاه‌های فساد، گام بر داریم.
 
وی افزود: امیدواریم با کمک مجلس بتوانیم قوانین جدید در زمینه مبارزه با تبعیض و فساد را تصویب و برخی از قوانین را اصلاح کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای مبارزه با تبعیض و فساد و گره گشایی از مشکلات مردم تصریح کرد: امیدواریم در سفر به استان قزوین، مشکلات را برطرف کنیم و آن‌هایی که قابل رفع نیست با کمک دستگاه‌های اجرایی، برای حل آنها، چاره اندیشی کنیم.
 

تعداد بازدید : 4


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار:8   مهر  1400، کدخبر: 3234664، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین