پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۶۱۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و حمل یکسره ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی گندم از یک کشتی طی شبانه روز گذشته از بندر «شهید بهشتی» چابهار خبر داد.
شعار سال: مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و حمل یکسره ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی گندم از یک کشتی طی شبانه روز گذشته از بندر «شهید بهشتی» چابهار خبر داد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تخلیه ۱۳۸۰۰ تن کالا از یک کشتی و انتقال آن به خارج از بندر به صورت حمل مستقیم و یکسره نرم جدیدی در عملیات بندری بندر چابهار روز (چهارشنبه ۷ مهر) رقم خورد.

وی با اشاره به ضرورت انتقال کالا‌های اساسی به صورت حمل یکسره از بنادر کشور به مقاصد مصرف افزود: از این میزان محموله یاد شده ۷۴۰۰ تن به صورت حمل یکسره به استان‌های همجوار و ۶۴۰۰ تن به انبار‌های خارج بندر حمل و انتقال یافت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۴۰۰، کدخبر:۹۶۷۴۷۴، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین