پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
عباس عبدی در توئیتی به نقل از رویترز مدعی شده است که ایران شرط تداوم مذاکره با آمریکا را ،آزاد سازی 10 میلیارد دلار از پول های بلوکه شده در آمریکا می داند. منتظر دریافت اخبار تکمیلی و تحلیل درست یا غلط بودن این ادعا هستیم.

شعار سال: ادعا شده وزیر امور خارجه کشورمان خواستار آزاد ساختن ۱۰ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه‌شده ایران شده است. حسین امیرعبداللهیان رفع انسداد از دارایی‌های ایران را شرط بازگشت این کشور به مذاکرات وین اعلام کرده است.  امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با صداوسیما گفته که مقامات آمریکایی در دوره اقامت او در نیویورک تلاش کرده بودند تا از طریق راه‌های مختلف با او تماس بگیرند.

عبداللهیان برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود. وزیر امور خارجه در این مصاحبه تصریح کرد، "به کسانی که برای تماس با آمریکا میانجیگری کرده بودند، گفته است که هرگاه قصد آمریکا درباره مذاکرات و رسیدن به راه حل با ایران جدی باشد، باید از دارایی‌های مالی بلوکه‌شده این کشور رفع انسداد کند".

عباس عبدی در این زمینه توئیتی به کنایه زده است که در اینجا می خوانید:

مرحوم شریعتی نقل می‌کرد که یک آقایی برای حمام رفتن از تهران می‌‌رفت قم. چون هزینه حمام در تهران ۱۰ ریال، و در قم ۵ ریال ارزانتر بود.

البته چند تومان کرایه اتوبوس و چند ساعت اتلاف وقت و خطر سفر را نمی‌دید.

حالا قضیه ما ست. حل برجام چند صد میلیاردی مشروط شده به پرداخت ده میلیارد

ادعای درخواست 10 میلیارد دلاری تداوم مذاکرات برجام

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از عصر ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین