پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خبری عنوان داشته است که دریافت هزینه اضافه‌تر از مبلغ معین طی فرآیند سوخت‌گیری بدون اطلاع راننده از سوی اپراتور جایگاه‌ها قانونی نیست و اگر گزارش تخلفی صورت بگیرد، با جایگاه و اپراتور متخلف برخورد خواهد شد.سوال اینجاست که آیا مردم واقعا با انعام دادن به کارگران جایگاه های سوخت اعتراض دارند یا نارضایتی های عدیده از حجم سوخت دریافتی خود را گزارش می کنند؟ خانم کاهی می دانند که درآمد ( نه فروش ) بخش زیادی از جایگاه داران در ماه مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان است ( مجددا تاکید می گردد ، درآمد خالص دریافتی نه دریافتی ناشی از فروش سوخت و خدمات) ؟ خانم کاهی اطلاع دارند که برای جایگاه داران دارای درآمد 20 میلیارد تومان در سال، پرونده تشکیل شده است؟ آیا می دانند تعداد این افراد چند نفر بوده؟ لطفا برای افکار عمومی توضیح دهید. مطالب زیادی برای گفتن وجود دارد که بتدریج ان شاالله به سمع و نظر مردم و مسئولان مربوطه خواهد رسید. از آقای اوجی وزیر محترم نفت نیز خواهش می کنیم پیگیر مطالب ما باشند.

شعار سال: فاطمه کاهی، با تاکید بر اینکه اگر فردی تمایل داشته باشد می‌تواند مبلغ اضافه‌تری را به متصدی جایگاه‌ها پرداخت کند، اظهار کرد: دریافت هزینه اضافه‌تر از مبلغ بنزین بدون اطلاع راننده قانونی نیست و اگر گزارش تخلفی صورت بگیرد، با جایگاه و اپراتور متخلف برخورد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اپراتورهای جایگاه‌ها نباید مبلغی اضافه بر مبلغ سوخت را مطالبه کنند، مگر اینکه خدمات دیگری را با رضایت مشتری ارائه دهند.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند شکایت خود را به شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی وثبت شکایات شرکت ملی پخش گزارش دهند، گفت: شکایت در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد و حتما به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

به گفته کاهی، اگر فردی به اپراتورها اعتماد ندارد، بهتر است فرایند سوخت‌گیری توسط خود فرد انجام شود اما در مجموع هیچ اپراتوری اجازه برداشت مبلغ بیشتر از کارت افراد را ندارد و اگر شخصی متوجه این اقدام شود، می‌تواند موضوع را گزارش دهد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش، تاریخ انتشار:17 مهر 1400، کدخبر:207177 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین