پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: آسیب‌های اجتماعی دروازه ورود به جرایم است.
شعار سال: سردار "حسین رحیمی" با تبریک حلول ماه ربیع الاول و تقارن این ماه با هفته نیروی انتظامی، بیان داشت:نیروی انتظامی در انجام و اجرای ماموریت‌های محوله به عنوان مربیان و معلمان اخلاق در جامعه هستند که اگر آموزش‌های ارائه شده بر مبنا و مدار قانون و مقررات باشد نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین کاهش جرائم خواهد داشت.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی به تنهایی به عنوان یک بازوی توانمند و قدرتمند و یک نیروی معتقد، متعهد اقدامات اثر گذار را در جریان خنثی سازی توطئه‌های دشمنان این مرزو بوم انجام داده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس به طور دائم در معرض برخورد با افراد زیان دیده، بزه دیده، آسیب پذیر و قانون گریز در جامعه هست که به دلایل مختلف مانند حماقت، کنجکاوی، کم سوادی، فقر اقتصادی، فقر فرهنگی و... به بیراه رفته اند، گفت: باید با تمرکز و هوشمندی بسیار بالا نسبت به اجرای امورات انتظامی و اجرای قوانین و مقررات و همچنین در امر آموزش و بازگرداندن افراد آسیب دیده به آغوش جامعه و خانواده تلاش نماید که در این عرصه کار مربیان و معلمان اجتماعی برجسته و بسیار پر اهمیت می‌باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کسانی که در ورطه آسیب‌های اجتماعی غوطه‌ور می‌شوند اکثرا افرادی هستند که از آموزش‌های لازم در زندگی بهره‌مند نشده‌اند، عنوان داشت: امروز پلیس ناگزیر است که برای امر آموزش همگانی وقت زیادی را صرف کند و علت آن هم کم کاری برخی از سازمان‌ها و نهاد‌ها در اجرای ماموریت خود است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی آسیب‌های اجتماعی، شناسایی راهکار‌های مناسب برون رفت از این آسیب‌ها افزود: شما باید در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارید و تلاش نمایید که پیش بینی و پیشگیری لازم را در این خصوص بعمل آورید.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه بدانید که شغل شما مربیان شغل انبیاء و اولیای خداوندی است که در طول تاریخ هدایت گر انسان‌ها بوده اند، گفت: تمام تلاش و همت و قدرت خود را در اجرای این ماموریت و رسالت خود انجام دهید و تلاش نمایید که در حوزه ماموریتی خود عنصری فعال و تاثیر گذار باشید.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۴۳۰۵۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
اگر از پایه درست عمل بشه خیلی کمتر شاهد چنین مسائلی هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین