پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
مسلما صحبت با الفاظی خاص و خارج از چارچوب سیاسی برای یک نماینده مجلس زشت است. زشتی کار زمانی بیشتر می‌شود که نماینده مردم مریوان (سرکار خانم قاسمی پور)، شرایط اینترنت منزل خودشان را مبنای قضاوت درباره اینترنت کل جامعه فرض می‌کنند. با هیچ منطقی نمی‌توانیم بپذیریم خانم نماینده
شعار سال: حدود یک ماهی است که کاربران فضای مجازی از کاهش سرعت اینترنت در کشور خبر می‌دهند. کاهش سرعتی که برخی آن را به طرحی موسوم به طرح صیانت از حقوق کاربران مجازی یاد می‌کنند. کاهش سرعت اینترنت، اما این روز‌ها داد والدینی که فرزندان‌شان درگیر آموزش مجازی هستند را هم در آورده است، اما تا به الان هیچ مقام رسمی‌ای در خصوص این کاهش پهنای باند هیچ اظهارنظری را مطرح نکرده است.

در همین راستا شیوا قاسمی‌پور، نماینده مردم مریوان در مجلس یازدهم با اظهار بی‌اطلاعی از روند کاهش سرعت اینترنت، گفت: اولین بار است که جریان کند شدن اینترنت را می‌شنوم. پسر خود من دانش‌آموز است و حتی یکبار هم اینترنت‌اش قطع و یا کم سرعت نشده است.

قاسمی‌پور در ادامه افزود: اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، ما حتما پیگیری خواهیم کرد. افزایش سرعت اینترنت باید به اولویت اول ما تبدیل شود، چون در حال حاضر سال تحصیلی فرزندان‎‌مان آغاز شده است و باید شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی در خصوص کاهش پهنای باند اینترنت با توجه به اعلام خود وزارت ارتباطات، اظهار کرد: مگر می‌شود اینکار را انجام دهند؟ ما در مجلس در خصوص این قضیه صحبت کردیم، اما در مورد این قضیه یک بخشی از آن زیر نظر وزارت ارتباطات است و از دسترس ما خارج است.

نماینده مجلس یازدهم درباره آخرین خبر‌ها از بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد: اولویت اول ما سلامت دانش‌آموزان است، اما در شرایط فعلی هدف ما بازگشایی مدارس با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۹۸۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین